- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
18-10-2017
22:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-10-2017
22:14
Niedziałający eNodeB
Witam! Pytanie i prośba o pomoc. Od mniej więcej połowy lipca br. nie działa jeden z trzech eNodeB w moim mieście, a mianowicie ten zlokalizowany na pl. 500-lecia 7 w Rzgowie (łódzkie). Czy i kiedy planowane jest wznowienie jego pracy? Konkurencyjny operator (nie połączony w ramach Nw!) bez problemu udostępnia wciąż sygnał, a Orange tego zaprzestało 😞 Niesamowicie pogorszyło to jakość świadczonych usług, bo część pracy przejęła stacja przy ul. Stadionowej, ale zasięg jej jest mocno ograniczony a poszczególne pasma obciążone do granic możliwości, gdzie mnie czasami w centrum miasta potrafi zrzucić do 2G, co wcześniej było kompletnie nieosiągalne. Kiedy można spodziewać się jakichś ruchów w kierunku opanowania sytuacji i jej naprawy? Przyznam szczerze, że na północ od wyłączonej stacji ludzie często mają zasięg tylko 2G, co jest chore na taką okolicę, czasy w jakich żyjemy i warunki jakie mieli jeszcze kilka miesięcy temu.
Etykiety:
11 ODPOW. 11
18-10-2017
22:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-10-2017
22:16
Niedziałający eNodeB
Niestety raczej tu nie dostaniesz takiego info. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt
19-10-2017
22:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
22:56
Niedziałający eNodeB
@benny_b Zgłoś problem również tutaj https://www.orange.pl/view/mapazasiegu (dół strony)
22-10-2017
22:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-10-2017
22:47
Niedziałający eNodeB
Dzięki za podpowiedzi, ale tutaj czasami zdarzały się cuda, stąd próba zaczerpnięcia informacji na forum a nie od BOK-u, który najczęściej i tak nic nie wie 😉 Zgłosiłem oczywiście lokalizację, ale pewnie kolejny raz jedynie usłyszę, że nie jest nic nowego planowane i przepraszają. Tylko co mi po tym jak drastycznie obniżono jakość świadczonych usług? Co innego gdyby wyłączyli któryś z dwóch innych "nadajników" to je da się zastąpić łatwo drugim, a tego? Bez stacji zastępczej nie ma jak...
16-11-2017
23:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-11-2017
23:43
Niedziałający eNodeB
@benny_b Czy któraś z podpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
18-11-2017
19:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
19:42
Niedziałający eNodeB
@Rafał niestety żadna z nich 😉 W razie gdyby kiedyś udało się znaleźć odpowiedź, chętnie oznaczę odpowiednio posta 🙂
18-11-2017
19:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
19:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
19:50
Niedziałający eNodeB
@Piotrekk85 Od kilku miesięcy zbywano mnie mówiąc, że w ciągu dwóch tygodni od napisania wiadomości sytuacja powinna być opanowana. Od 20 lipca do dziś nie jest. Ostatnio rzucili informacją, że starają się, żeby do końca roku nadajnik zaczął ponownie pracować. Właściciel nadajnika (T-Mobile) sam chyba też do końca nie wie co i jak, bo powiedzmy w czwartek mówi że uruchomi go ponownie w lipcu przyszłego roku, a w poniedziałek już udziela informacji że powinien działać w styczniu.
18-11-2017
20:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
20:20
Niedziałający eNodeB
A czy w prasie lokalnej lub przez BOK dostałeś info o przyczynie? to jakieś problemy administacyjno-prawne? zakłócenia?
19-11-2017
01:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-11-2017
01:50
Niedziałający eNodeB
Jest to stacja mieszcząca się na wieży kościelnej, a owa wieża była remontowana w tym czasie - niedawno prace na górnej części (gdzie były anteny) zostały zakończone. To był niby powód wyłączenia stacji, do czego T-Mobile (właściciel stacji) przyznał się dopiero po ponad miesiącu wymiany maili i konieczności kupienia u nich usług by udowodnić coś co powinni widzieć bez problemu - tyle czasu twierdzili, że wszystko jest ok. Play jako trzeci operator stamtąd nadający nie miał najwidoczniej problemu, żeby dogadać się z wykonawcą robót, aby przewiesić anteny z wieży kościelnej na rusztowanie, które ją okalało i pozwalało to na niemal nieprzerwanie (poza momentami zmiany miejsca mocowania anten) świadczenie usługi w trybie ciągłym w tych samych technologiach (full wypas poza E-GSM) co dotychczas. Nawet jacyś lokalni operatorzy WiFi mieli przewieszone anteny na rusztowanie - w NetWorkS! nikt na to nie wpadł. W Orange albo nic nie wiedzieli albo informowali jeszcze o zakłóceniach, które mają być wyeliminowane w terminach jakie podałem w poprzednim poście - do tej pory nic nie działa jak powinno, a nawet VDSL się ostatnio mocno zepsuł. Zakłócenia istnieją podobno od czasu wyłączenia omawianej stacji i występują właśnie na sektorze, którzy jest skierowany na centrum i północ miasta, który zastępuje (dość nieudolnie) wyłączoną stację.
Przez tyle miesięcy nie zmieniło się nic, dosłownie nic. Żadna stacja zastępcza (mobilna), żadne przewieszenie anten na wzór konkurencji (nawet lokalnej), brak wzmocnienia sygnału ze stacji, która próbuje zastępować tą wyłączoną. Do tego wciąż nie wiadomo czy i kiedy sytuacja się poprawi, a remont już zakończony i wszyscy pozostali przenieśli swoje anteny znowu na więżę, a rusztowanie częściowo zdemontowano. Kiedy ruch ze strony NetWorkS!? 😉 Trochę dziwne, kiedy jednego dnia człowiek korzysta bez problemu z LTE, a nagle kolejnego telefon spada do 2G, bo stacja-zastępca nie daje rady?
Przez tyle miesięcy nie zmieniło się nic, dosłownie nic. Żadna stacja zastępcza (mobilna), żadne przewieszenie anten na wzór konkurencji (nawet lokalnej), brak wzmocnienia sygnału ze stacji, która próbuje zastępować tą wyłączoną. Do tego wciąż nie wiadomo czy i kiedy sytuacja się poprawi, a remont już zakończony i wszyscy pozostali przenieśli swoje anteny znowu na więżę, a rusztowanie częściowo zdemontowano. Kiedy ruch ze strony NetWorkS!? 😉 Trochę dziwne, kiedy jednego dnia człowiek korzysta bez problemu z LTE, a nagle kolejnego telefon spada do 2G, bo stacja-zastępca nie daje rady?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »