Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nagranie rozmowy z konsultantem

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 9
  • 4
  • 0

Nagranie rozmowy z konsultantem

Czy ktoś wie po jakim czasie Orange usuwa rozmowy? Chodzi o rozmowę uzgadniającą warunki przedłużenia. Jakiś wątpliwej reputacji człowiek wcisnął 70 letniej kobiecie pakiet droższy o 50 złotych, dający jej więcej kanałów TV (szkoda tylko, że jej nie używa). 

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9073
  • 14292
  • 278

Nagranie rozmowy z konsultantem

@Simon696 każda rozmowa w sieci komórkowej musi być archiwizowana przez dwa lata, ale dostęp do odsłuchu mają tylko organy ścigania z nakazem sadowym.

Jeżeli umowa była podpisywana telefonicznie, przez infolinię, to można zgłosić reklamację w celu odsłuchu rozmowy lub skorzystać z możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22068
  • 1278

Nagranie rozmowy z konsultantem

To już tajemnica Orange. Pytanie czy była oznaczona to dłuższego przechowania. Musisz pamiętać o jednym że reklamację można wnieść co do jej przebiegu tylko w ciągu 12 miesięcy od niej. Potem może być rozpatrzona bez merytorycznej odpowiedzi.
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5832
  • 8832
  • 67

Nagranie rozmowy z konsultantem

@Simon696  witam około 2 lat jest trzymana rozmowa  by ją uzyskać to musiał byś dzwonić na 510100100 lub czacie składając reklamację uzasadnioną  .

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 9
  • 4
  • 0

Nagranie rozmowy z konsultantem

Fałszywy alarm, widzę, że na umowie niższy pakiet niż na fakturze. Nie sądziłem, że coś takiego może się wydarzyć, umowa jasno mówi 110, faktura sądzi że prawie 160 (to nie mój błąd, mówię tylko i wyłącznie o podstawie abonamentu)

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9073
  • 14292
  • 278

Nagranie rozmowy z konsultantem

@Simon696 dobrze, że sprawa się wyjaśniła Emotikon: Mrugający