- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nagranie rozmowy z konsultantem
Czy ktoś wie po jakim czasie Orange usuwa rozmowy? Chodzi o rozmowę uzgadniającą warunki przedłużenia. Jakiś wątpliwej reputacji człowiek wcisnął 70 letniej kobiecie pakiet droższy o 50 złotych, dający jej więcej kanałów TV (szkoda tylko, że jej nie używa).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nagranie rozmowy z konsultantem
@Simon696 każda rozmowa w sieci komórkowej musi być archiwizowana przez dwa lata, ale dostęp do odsłuchu mają tylko organy ścigania z nakazem sadowym.
Jeżeli umowa była podpisywana telefonicznie, przez infolinię, to można zgłosić reklamację w celu odsłuchu rozmowy lub skorzystać z możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nagranie rozmowy z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nagranie rozmowy z konsultantem
@Simon696 witam około 2 lat jest trzymana rozmowa by ją uzyskać to musiał byś dzwonić na 510100100 lub czacie składając reklamację uzasadnioną .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nagranie rozmowy z konsultantem
Fałszywy alarm, widzę, że na umowie niższy pakiet niż na fakturze. Nie sądziłem, że coś takiego może się wydarzyć, umowa jasno mówi 110, faktura sądzi że prawie 160 (to nie mój błąd, mówię tylko i wyłącznie o podstawie abonamentu)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś