Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet biurowy Orange - problem z prędkością


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

od kilku tygodni mam bardzo wolny internet LTE. W ciągu dnia prędkość jest tak niska, że momentami jest problem z otarciem strony www - nie wspominając już o próbie ściągania plików. Orange "wypina się" na moje reklamacje. Sprawa ewidętnie jest związana z przeciążeniem sieci w tym rejonie - z tym że przeciążenie trwa od początku wakacji i zakończy się pewnie wraz z ich końcem. Brak wsparcia ze strony orange i brak dobrej woli w rozwiązaniu sprawy jest rażący i karygodny. Macie jakieś pomysły na tą sprawę? 

UOKiK ? UKE ? 

9 ODPOW. 9

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

Co masz napisane w umowie na temat minimalnych przepustowości?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

w obecnej chwili nie odnajdę umowy. minimalna przepustowośc to minimalna przepustowowość, ale ja mówię o braku jakiejkolwiek prepustowośc momentami. 

więcej bym zdziałał z arhaicznym modemem niż z tym internetem "pseudo LTE". 

oczywiście, że minimalna przepustowość w umowie będzie tu najważniejszym argumentem ze strony orange, ale powinno zachwoać się fair - i postarać się załątwić sprawę a nie spuszczać po brzytwie. doskonale wiedzą, żę ich nadajniki nie są przygotowane na takie obciążenie jakie tu występują ( ja też o tym nie wiedziałem) a mydlą oczy lakonicznymi wytłumaczeniami. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

A możesz przytoczyć treści odpowiedzi na reklamację? (bez danych osobowych, nr zgłoszeń czy innych danych które można powiązać z Tobą)

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

otrzymaliśmy Pana kolejne zgłoszenie dotyczące jakości zasięgu sieci Orange w Zakopanem, w rejonie ulicy......
Ponownie sprawdziliśmy zgłoszoną kwestię. Potwierdzamy, że w podanym rejonie mogą obecnie występować utrudnienia w korzystaniu z naszych usług w związku z pogorszeniem jakości. Przykro nam, że nie możemy być bardziej pomocni w tej sprawie, jednakże ze względu na mobilny charakter usług oraz dotychczas przekazane wyjaśniania nie mamy podstaw do uznania tego zgłoszenia.
Pragniemy zaznaczyć, że podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego w przyszłości będzie pojawienie się nowych, istotnych dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym przedmiocie pozostawimy bez merytorycznego rozpatrzenia, uznając tym samym proces reklamacyjny za zakończony.
W tym miejscu potwierdzamy, że planowany termin usunięcia utrudnień w Pana rejonie to 30.09.2017.
Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.

--------------------------

 

to jet ostatnia odpowiedź. wcześniej tłumaczono to ukształtowaniem terenu - więc zapytalem czy w nocy ukształtowanie się zmienia. Bo problem jest od południa do późnych godzin wieczornych - przed wakacjami go nie było - internet był super.

później konsultant rozpatrujący reklamację nie sprawdził gdzie internet biurowy ma ustaloną strefę i dostałem odpowiedź odnoszącą się do tego jakoby mój  internet był używany w mieście oddalonym o 100km od faktycznego miejsca ustalenia strefy internetu biurowego. i cał czas " spuszczanie po brzytwie" 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

Wiesz co, możesz pisać do UKE. UOKIK od razu Ci powiem nie zajmie się tym, bo nie zajmuje się obecnie indywidualnymi sprawami. Ew. jakiś rzecznik konsumenta.

Ale niestety przy mobilnym internecie nie ma gwarancji m.in. prędkości. U Ciebie występuję jeszcze stan "pogorszenia jakości". Takie dane są raportowane w jakiś cyklach do UKE. Niestety tak jest w każdej sieci bo ciężko coś zagwarantować.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

rozumiem, ale żeby internet znikał całkowicie ? przecież to jest masakra....


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2785
  • 6877
  • 180

Internet biurowy Orange - problem z prędkością


karolkroll napisał(-a):

od kilku tygodni mam bardzo wolny internet LTE. W ciągu dnia prędkość jest tak niska, że momentami jest problem z otarciem strony www - nie wspominając już o próbie ściągania plików. Orange "wypina się" na moje reklamacje. Sprawa ewidętnie jest związana z przeciążeniem sieci w tym rejonie - z tym że przeciążenie trwa od początku wakacji i zakończy się pewnie wraz z ich końcem. Brak wsparcia ze strony orange i brak dobrej woli w rozwiązaniu sprawy jest rażący i karygodny. Macie jakieś pomysły na tą sprawę? 

UOKiK ? UKE ? 


A sprawdzałeś prędkości w 3G ? W tym planie jest to chyba dozwolone. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

https://www.uke.gov.pl/poradnik-uke-zasieg-uslug-telekomunikacyjnych-a-rozwiazanie-umowy-14190
Niestety tak jest przy usługach mobilnych. Sam kiedyś mieszkałem na terenie gdzie nadajniki wszystkich sieci były na kominie. Komin się zawalił. I cała wieś bez zasięgu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet biurowy Orange - problem z prędkością

w takim razie pozostaje chyba tylko założenie strony / bloga opisującego perypetie klienta, który ma łącznie 6 oddzielnych usług (w Orange) i jest w sieci o około 10 lat i przypadku tego problemu, w którym Orange nie ma zamiaru pomóc w najmniejszym stopniu. 

 

A także opisanie procesu reklamacji też będzie ciekawą sprawą - bardzo wyraźnie widać, że nie mają zamiaru pomóc nawet w najmniejszym stopniu i wyszukują co raz to nowe powody (przy popełnianiu szeregu błędów oraz argumentacji niezgodnej z prawdą). 

 

A więc czakam do końca umowy i przenoszę wszystkie numery do konkurencji - zobaczymy jak inni dbają bądź nie o swoich klientów 🙂 

 

a konkluzja jest prosta: Kup usługi, jak najwięcej, daj zarabiać, ale jeśli będziesz miał problem, jeśli nie będziemy w stanie świadczyć Ci usług to i tak Ci nie pomożemy: płać mimo, że nie masz usługi. 

 

---> Dodam, że po dzisiejszym telefonie UOKiK okazuje się, że są oni zainteresowani tą sprawą.