- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
28-12-2018
18:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2018
18:51
Dostępność internetu, a telefon stacjonarny
Czy jest możliwość rozwiązania Umowy (telefon stacjonarny) poprzez stronę orange.pl, czy trzeba udać się wyłącznie z dowodem tożsamości do salonu Orange?
28-12-2018
19:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2018
19:01
Dostępność internetu, a telefon stacjonarny
Wg strony www https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazanie-umowy tylko w salonie.
28-12-2018
19:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2018
19:57
Dostępność internetu, a telefon stacjonarny
@Piotrekk85napisał(-a)
To niestety takiej opcji w Orange nie ma. Jeśli zrezygnujesz z linii, to będziesz płacić zamiast zawieszenia (21,53) utrzymanie łącza 29,24 miesięcznie.
Dobrze, jednak twierdzę, iż w tym momencie ponoszę comiesięczną opłatę, zarówno za zawieszenie świadczenia usług telefonicznych w sieci analogowej, jak i opłatę za utrzymanie łącza, choć nie ma jej zamieszczonej w fakturze vat?
Poza tym, abym nie ponosił miesięcznej opłaty za utrzymanie łącza, to i tak musiałbym mieć aktywny telefon domowy, a przecież jest on zawieszony de facto od 2011 r.?
Czy zatem umowa w oparciu o telefon stacjonarny jest całkowicie niepotrzebna w przypadku wyłączenie świadczenia usługi Neostrada?
Jak to wygląda w istocie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »