- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Nie. Zadzwoniłam raz jeszcze na infolinię,poprosiłam o dorejonizowanie i opisałam cała sytuację z sąsiadem. Podałam jego nr domu i to,że ma podłączony światłowód. Widocznie trafiłam na odpowiednią osobę po drugiej stronie słuchawki. Jakiś czas później przyjechał technik. Pomierzył,porobił zdjęcia i potem już poszło. 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
@Natka_1990napisał(-a)Myślę,że zostanie w takim samym układzie jak do tej pory mam Funboxa.
Gdzie najlepiej postawić ruter i jak to zrobić? - Poradnik Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
@Natka_1990 no i gitara 👍 Sytuacja od początku była dziwna jeśli pociągneli z tego samego słupa do sąsiada to nie wiem w czym był problem aby nie zrobić do Ciebie. Dobrze że się udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Super że się udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Daj znać jak już światełko będzie w domu z aktywną usługą👍
Na tym forum były już przypadki wyznaczonych terminów montażu do których nie doszło.
Luknij również na gov.pl (zakładka internet) czy Twój dom został już wpisany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
To byla dosc dluga walka ale najważniejsze,że suma sumarum wygrana 😃 A wystarczylo tylko trafić na odpowienią osobę po drugiej stronie słuchawki 😉
Dam znać. Wstępnie na 9 lipca mam planowane podłączenie więc jak już wszystko będzie tak jak ma być to się odezwę na pewno 😉
P.S. Jak wchodzę w aplikacje 'Mój Orange' to już mam tam nr zlecenia i nowa umowę na światłowód więc myślę,że już nic złego mnie nie spotka po drodze 😅😉
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za rady i okazane wsparcie 💪😃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Mam i ja 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
@Natka_1990 "Trzymać w okładce, nie giąć, nie niszczyć. Dwa lata będzie służyć!"
- « Poprzedni
- Następny »