Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu pomimo opłaconej usługi


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

Trzy dni temu zgłaszałem brak dostępu do Internetu i błąd w ilości transferu do wykorzystania. Od pierwszego zgłoszenia, codziennie kontaktując się z obsługą Orange, dostawałem informację, że mam czekać i jutro z pewnością sprawa się rozwiąże. Wciąż nie ma dostępu do Internetu, pomimo, że usługa jest opłacana na bieżąco, na miesiąc z góry. Pomimo próśb o przyspieszenie sprawy i wznowienie dostępu do Internetu, wciąż nie mogę wykonywać obowiązków służbowych, bo usługa za którą zapłaciłem nie działa, a rozwiązanie problemu jest każdego dnia odwlekane.
8 ODPOW. 8

Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17760
  • 355

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

@PanMarian może nadajnik, do którego jesteś zalogowany jest przeciążony. Jak byś podał lokalizację nadajnika, bądź miejscowość ulicę, to można by się zorientować, czy nie ma w Twojej okolicy awarii.

Możesz podać, kiedy masz okres rozliczeniowy i ilość GB w Twojej ofercie? Może być też założony lejek techniczny, ale trzy dni, to coś za długo. Najczęściej lejek techniczny jest zakładany na jeden dzień.

 


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

Chodzi o to, że pomimo tego, że okres rozliczeniowy dopiero się zaczął, ja nie mam już gigabitów do wykorzystania - błąd ilości transferu. Przez to, nie mam dostępu do Internetu, a wszystko jest opłacone.

Okres rozliczeniowy rozpoczął się 19 stycznia. Pakiet (250GB) odnowił się, po czym przy następnym wejściu na aplikację GB się zresetowały i jest ich obecnie zero od tamtej pory. 


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17760
  • 355

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

@PanMarian duży pakiet GB masz w swojej ofercie?

Kilka osób na NO już pisało o niewłaściwym naliczeniu GB w Orange. Postanowiłem porównać z fioletem i muszę przyznać, że są spore różnice. W Orange szybciej mi GB schodziły.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

250GB i jest taki problem, że ja nie korzystałem z odnowionej oferty. Internet po prostu wyparował


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17760
  • 355

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

@PanMarian 250 GB w trzy dni, to i ja bym miał spory kłopot wykorzystać. Tylko wyjaśnienie na infolinii. Sprawdź jeszcze w apce w szczegółach zużycie transferu.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

Dzwoniłem na imfolinię niestety mój problem ciągle przekładają na kolejne dni a praca czeka


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

W szczegółach zużycia tranferu jest ściągnięcie 300GB w kilka minut


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17760
  • 355

Brak internetu pomimo opłaconej usługi

@PanMarian stawiał bym jeszcze na błąd w apce, ale jak nie masz internetu, to ewidentnie coś zostało nieprawidłowo naliczone. Ze względu na brak dostępu do Twojego konta, tylko konsultant może pomóc w rozwiązaniu tej sprawy.