- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
@PanMarian może nadajnik, do którego jesteś zalogowany jest przeciążony. Jak byś podał lokalizację nadajnika, bądź miejscowość ulicę, to można by się zorientować, czy nie ma w Twojej okolicy awarii.
Możesz podać, kiedy masz okres rozliczeniowy i ilość GB w Twojej ofercie? Może być też założony lejek techniczny, ale trzy dni, to coś za długo. Najczęściej lejek techniczny jest zakładany na jeden dzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
Chodzi o to, że pomimo tego, że okres rozliczeniowy dopiero się zaczął, ja nie mam już gigabitów do wykorzystania - błąd ilości transferu. Przez to, nie mam dostępu do Internetu, a wszystko jest opłacone.
Okres rozliczeniowy rozpoczął się 19 stycznia. Pakiet (250GB) odnowił się, po czym przy następnym wejściu na aplikację GB się zresetowały i jest ich obecnie zero od tamtej pory.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
@PanMarian duży pakiet GB masz w swojej ofercie?
Kilka osób na NO już pisało o niewłaściwym naliczeniu GB w Orange. Postanowiłem porównać z fioletem i muszę przyznać, że są spore różnice. W Orange szybciej mi GB schodziły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
250GB i jest taki problem, że ja nie korzystałem z odnowionej oferty. Internet po prostu wyparował
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
@PanMarian 250 GB w trzy dni, to i ja bym miał spory kłopot wykorzystać. Tylko wyjaśnienie na infolinii. Sprawdź jeszcze w apce w szczegółach zużycie transferu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
Dzwoniłem na imfolinię niestety mój problem ciągle przekładają na kolejne dni a praca czeka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
W szczegółach zużycia tranferu jest ściągnięcie 300GB w kilka minut
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu pomimo opłaconej usługi
@PanMarian stawiał bym jeszcze na błąd w apce, ale jak nie masz internetu, to ewidentnie coś zostało nieprawidłowo naliczone. Ze względu na brak dostępu do Twojego konta, tylko konsultant może pomóc w rozwiązaniu tej sprawy.