Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

Witam,

Czy ktoś wie jak mogę dowiedzieć się czegokolwiek więcej na temat awarii neostrady, którą zgłosiłem?

Po zwyczajowych 48h od momentu zgłoszenia - termin realizacji zgłoszenia został przełożony na ponad tydzień później (6 października 2016) i od tamtej pory ani naprawy, ani żadnej informacji.

Czy ktoś zna jakiś magiczny numer telefonu albo inny sposób pozwalający na ruszenie zgłoszonej sprawy?

Temat dotyczy Krakowa - Bronowice.

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

Napisz zgłoszenie przez mój orange lub zadzwoń - numer jest jeden 510100100.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18342
  • 186

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

@wiciowy Podobnie jak Piotrek sugeruję kolejne zgłoszenie, ze wskazaniem tego niezrealizowanego i do tego zażądałbym rekompensaty - obniżenia abonamentu za czas przerwy w świadczeniu usługi. Co do kanału - jeżeli poza neostradą masz numer komórkowy (mobilny) od Orange - to możesz ze smartfona - używając do logowania danych tego numeru - za darmo połączyć się z doradcą i poprosić o przełączenie do działu usług stacjonarnych i tam ponowić zgłoszenie, spróbować uzyskać wyjaśnienie zwłoki w usunięciu awarii z wcześniejszego zgłoszenia. Zakładam że datę i numer zgłoszenia masz.

Anonim

Nie dotyczy

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

Ja proponuję pisemną reklamację - opisz wszystko dokładnie i wyznacz również termin naprawy. Poproś również o rekompensatę - za dni w których nie masz dostępu nie powinien być Ci naliczany rachunek. Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

@Anonim bardziej polecam zgłoszenie przez www.orange.pl. Odrazu dostajesz numer zgłoszenia, na podstawie którego  zawsze możesz sprawdzić, co się dzieje w Twojej sprawie, do tego jest to potwierdzenie przyjęcia reklamacji i wprowadzenia jej do systemu.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

@Misiek62
Czy mógłbyś mi poradzić, w jaki sposób połączyć się z konsultantem z numeru stacjonarnego?
Jakikolwiek podany nume użyję, to "rozmawiam" jedynie z automatem. Nie ma opcji połączenia z żywą osobą.
Pytam o to, ponieważ chyba znowy trzeba u mnie zresetować port. Ostatnio konsultantka zrobiła to od ręki i internet śmigał do dzisiejszej nocy. Dzisiaj dzwonie na numery podane w kontakcie do Orange i tylko ten automat.

Jak się połączyć z człowiekiem?
Z góry dziękuję za pomoc.

PS:
Nie mam komórki z Orange. Mam tylko stacjonarkę i Neo/


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18342
  • 186

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange


Drizzit napisał(-a):

@Misiek62
Czy mógłbyś mi poradzić, w jaki sposób połączyć się z konsultantem z numeru stacjonarnego?
Jakikolwiek podany nume użyję, to "rozmawiam" jedynie z automatem. Nie ma opcji połączenia z żywą osobą.
Pytam o to, ponieważ chyba znowy trzeba u mnie zresetować port. Ostatnio konsultantka zrobiła to od ręki i internet śmigał do dzisiejszej nocy. Dzisiaj dzwonie na numery podane w kontakcie do Orange i tylko ten automat.

Jak się połączyć z człowiekiem?
Z góry dziękuję za pomoc.

PS:
Nie mam komórki z Orange. Mam tylko stacjonarkę i Neo/

 

Przykro mi, ale wielokrotnie przypominane przeze mnie rozwiązanie darmowej rozmowy z doradcą orange możliwe jest do uzyskania tylko przez aplikację "Mój Orange" i to przy spełnieniu dwóch warunków:

po pierwsze "mobilny numer orange"

po drugie, zalogowanie się do tej aplikacji (w smartfonie, tablecie - jeżeli ma mikrofon, głośnik) chyba że czat ... ale zalgowanie danymi usługi mobilne (konto w orange.pl).



Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange

@Misiek62

Dziękuję za odpowiedź, choć nie rozwiązuje ona mojego "problemu.
Dziwi mnie to, bo jakoś tydzień temu miałem ten sam problem i dzwoniąc na 801505505 (albo 801600006, albo 801234567) już po zgłoszeniu awarii automatowi, odezwało się, że klikając 0 połączę się z konsultantem, no i połaczyłem się. Miła Pani od ręki naprawiła problem.

Dzisiaj ten numer już nie przeszedł i wygląda na to, że będę czekał nie wiadomo ile na ich reakcję.  Mocno bezsensowne to jest (moim zdaniem) bo skoro takie rzeczy da się załatwić od ręki, to dlaczego nie?

Dziwne to podejście firmy do swego długoletniego klienta, żeby posiadając telefon stacjonarny, nie miał możliwości porozmawiania z kimś na żywo.

Nie mam oczywiście wątpliwości do Ciebie. Tak tylko wyolewam żale na Orange.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18342
  • 186

Awaria i brak kontaktu ze strony Orange


Drizzit napisał(-a):

@Misiek62

Dziękuję za odpowiedź, choć nie rozwiązuje ona mojego "problemu.
Dziwi mnie to, bo jakoś tydzień temu miałem ten sam problem i dzwoniąc na 801505505 (albo 801600006, albo 801234567) już po zgłoszeniu awarii automatowi, odezwało się, że klikając 0 połączę się z konsultantem, no i połaczyłem się. Miła Pani od ręki naprawiła problem.

Dzisiaj ten numer już nie przeszedł i wygląda na to, że będę czekał nie wiadomo ile na ich reakcję.  Mocno bezsensowne to jest (moim zdaniem) bo skoro takie rzeczy da się załatwić od ręki, to dlaczego nie?

Dziwne to podejście firmy do swego długoletniego klienta, żeby posiadając telefon stacjonarny, nie miał możliwości porozmawiania z kimś na żywo.

Nie mam oczywiście wątpliwości do Ciebie. Tak tylko wyolewam żale na Orange.


@Drizzit sądziłem, że pytasz o darmowe połączenie z Orange. Więc w tym zakresie odpowiedziałem. Ogólnie kontakt z Orange jest rozpisany na stronie podany tam telefon do zgłaszania awarii to 510 100 100, ten co Ty podajesz 801600006 to dla klienta biznesowego, a 801234567 to do kontaktu w sprawie oferty.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Awaria i brak kontaktu - kierownik olewa klientów!

Witam,

Nie wiem jak tu założyć nowy post więc się podpinam. Chaiałam zapytać..czy Was Orange też tak olewa? Od niemal MIESIĄCA jestem odcięta od świata. Brak tel stacjonarnego i brak internetu - przyczyna brak 20 cm kabla ( jak widać przeszkoda nie do pokonania). Za pierwszym razem kabel był tylko odpięty więc po 72 h przyszedł jakiś Pan i naprawił na całe 1,5 dnia! SUKCES! Za 1, 5 ...ponownie brak telefonu i brak inetrentu. Zgłoszenie awarii i co ?! Infromacja ,że naprawa nastąpi 17.10. Już byłam zła, bo niektórze też potrzebują interentu np. do pracy, do opłaty rachunków i wielu innych rzeczy. Zresztą to chyba mało istotne do czego potrzebują internetu i telefonu, skoro za to płacę. Zgłoszono skargę ( którą rozpatrzono, bez jakiejkowiek rozmowy, wizji lokalnej i wogóle na korzyść Oragne) oczywiście. 17. 10. przyszedł sms, że naprawa nastąpi jednak 25.10. Wkurzyłam się po milione tel do oragne ( rachunek na kom za ok.100 zł) napisałam na czacie. Poprosiłam o kontakt z kimś włądnym, bo cały czas słuszałam, że jak monter postanowił tak będzie...więc chciałam porozmawiać o tej poważnej awarii i terminie naprawy z kimś kto sprawuje kontrolę na monterami. Po rozmowie na czacie  z Panem doradcą xxxxxx xxxxxxxx 18.10....kierownik miał do mnie zadzwonić tegoż dnia. Dzisiaj jest 24.10 nikt nie dzwonił. Mąż się zdenerwował zadzownił na weekendzie i uwaga...jest nadal zgłoszenie,że ktoś ma do mnie zadzwonić......FAJNIE. Jak proszę o nr kierownika bądż jego dane - nie mogą podać informacji i nawet nie potrafią podać przyczyny dlaczego nie....zwyczajnie "nie bo nie". POLITYKA JAKOŚCI firmy Orange? Chyba polityka jak z klienta zrobić durnia.....Ja może i  mogę zrozumieć ,że Pan kierownik nie zniża się do poziomu "kowalskiego" ma od tego ludzi....ale jak ludzie nie potrafią pomóc to było by miło, jakby jednak "szef" ( nie wiem czy istnieje ) się pofatygował chociaż z przeprosinami. Bo w nosie mam rekompensate abonamentu za okres, w którym brak jest usług...bo jeszcze powinien nastąpić zwrot kosztów za połączenia z działem technicznym ok. 100 zł i rekomensata za bark możliwości pracy..... Ale już nawet nie chodzi i pieniądze, tylko o samo podejście. Jak w dzisiejszych czasach można kogoś na prawie miesiąc czasu zostawić bez tel. i interentu, tak wogóle olać. Zastanawiam się czy nie iść z tym raz do rzecznika praw konsumenta, a dwa do jakiegoś brukowca napisac jak to firma orange wywiązuje się ze zosbowiązań i DBA o klienta, bo tu już zakrawa na jakąś kpine. Może wtedy znajdzie się kierownik tego całe Orange, ktoś ze mną porozmawia nromalnie...a nie tak jak doradcy..."Witam nazwyam się....... W czym mogę pomóc?" po czym rozmowa kończy się .."Nie mogę pomóc. Musi Pani czekać" i tak od miesiąca.....brak słów!