- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@AnonimTo że masz przestawione na włączone nie oznacza że działa. Sprawdź tak jak pisałem wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@mmmmmm, cały czas się uczę, ale jakość połączenia jest o niebo lepsza i szybsza. Czy te informacje zawarte mogą być zaprzeczeniem?
Czy posiadając telefon wspierający technologię VoLTE będę dzwonił z jej wykorzystaniem do wszystkich moich rozmówców? Jest napisane w http://www.orange.pl/volte:" Pod warunkiem przebywania w zasięgu 4G LTE w trakcie nawiązywania połączenia, wszystkie Twoje połączenia będą realizowane w technologii VoLTE. Fakt, czy połączenie będzie w pełni zrealizowane w tym standardzie zależy od tego, kim jest Twój rozmówca, tj. czy również posiada telefon wspierający VoLTE i czy jest klientem sieci Orange. W początkowym okresie technologia VoLTE dostępna jest tylko dla rozmów realizowanych w ramach sieci Orange, gdy obaj rozmówcy mają telefon wspierający technologie VoLTE. W przyszłości, gdy pozostali operatorzy na polskim rynku będą wspierać tę technologię, także połączenia do innych sieci będą obsługiwane w pełni przez standard VoLTE. Klienci sieci Orange korzystający z poniżej wymienionych usług nie będą mogli korzystać z technologii VoLTE ze względów technicznych:
- Nowa Orange Strefa
- Dodatkowa karta SIM
- Strefa stacjonarna
- Ekstra strefa Firmowa
- Orange ekstra numer"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@AnonimZaprzeczeniem badz potwierdzeniem jest w "Stan rejestracji IMS" w Telefon - informacje> stan.
Zarejestrowano bez sieci wifi oznacza dzialajace VoLTE zarejestrowano przy polaczeniu do sieci wifi i wylaczonej transmisji danych potwierdza dzialanie VoWIFI (i dodatkowa ikonka na górze). Wiec prosze cie nie wklejaj jałowych ogolnych marketingowych informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Platforma jak i obie usługi działają. To że akurat Tobie nie działało w danym momencie nie oznacza że usługa nie działa globalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Oczywiście - dlatego korzystam z naszej społeczności aby upewnić się czy problem jest tylko u mnie czy u innych również w danym momencie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
To jest informacja o awarii z września https://biuroprasowe.orange.pl/blog/przepraszam-za-awarie-tlumacze-o-co-chodzi/
Miała być informacja równiez na blogu kiedy problem zostanie rozwiązany. Czy ktoś jest w stanie podać link do takiej informacji? Konsultanci twierdzą że awaria się zakończyła ale nie potrafią poprzeć tego oficjalną informacją.