- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@mmmmmmBieżące problem możesz śledzić http://downdetector.pl/status/orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@mmmmmm, konsultanci to też tylko ludzie. Proponuję bardziej konkretny kanał informacji:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange https://twitter.com/Orange_Polska?ref_src=twsrc%5Etfw
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@Anonimpytam dlatego czy ktoś widział obiecany post informujący o zakończeniu awarii na oficjalnym blogu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
mmmmmm napisał(-a):@burebusekpytam dlatego czy ktoś widział obiecany post informujący o zakończeniu awarii na oficjalnym blogu
@mmmmmm, czytałem też. Pewnie w tle się dzieje i my tego nie dostrzegamy. Nawet ludzie z "afisza" to tylko tacy jak my. Fakt, powinni nam służyć, ale nie na każde skinięcie. Wiesz chyba jak to działa "w szerokim świecie", że nawet zapisy ustawowe do udzielania odpowiedzi są traktowane po macoszemu. Ja nie usprawiedliwiam, tylko obracam się w realu. Tak też, proszę, to odbierz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@Anonimkonsultanci przez miesiace stwierdziali ze byla informacja o awarii i nie maja informacji o jej rozwiazaniu tak wiec nie mam po co skladac zgloszen bo trwa awaria. Zapewniali ze pojawi sie oficjalna informacja na blogu kiedy poradza sobie z problemem i dopiero wtedy mam prawo narzekac na niedzialanie uslug. Dlatego chyba w sposob uzasadniony pytam sie gdzie jest informacja o jej rozwiazaniu na blogu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Załączam na dowod sms ktore dostalem dzis w odpowiedzi na jedno z wielu zgloszen dotyczace problemow z VoLTE i VoWifi. Dowodzi to że Orange jest świadomy problemu i go potwierdza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@mmmmmm, nie mnie wnikać w niuanse formy kontaktu i jej jakości. Też bym się wkurzył brakiem profesjonalizmu. Ale to inna bajka. Klient, to świadomy wyboru konsument i prawa oraz wzajemne zobowiązania obowiązują obie strony. Rzecznik Klientów Orange oraz inne, pozasądowe, polubowne spory rozwiązują wiele spraw.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
MARIO4 napisał(-a):
Witam,czy Orange poradziło sobie już z problemem Volte,czy dalej są problemy?
@MARIO4Podobno już nie ma problemu z Volte.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś