- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Agregacja pasma 2100
Witam, mam pytanie dotyczące agregacji częstotliwości LTE. Czy w sieci Orange jest to normalne, że gdy na nadajniku są dostępne częstotliwości 2100, 1800 i 800 to telefon nie agreguje wszystkich dostępnych częstotliwości tylko zostaje samo pasmo 2100 bez agregacji. W aplikacji NetMonster widzę że czasem jest agregacja 800+1800 lub 800+2100+1800 ale po dłuższej chwili telefon łączy się tylko z pasmem 2100. Także gdy dostępne są wszystkie cztery częstotliwości to telefon agreguje albo 2600+1800 albo zostaje przy samym 2100. Mój telefon to Huawei Honor 10.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Agregacja pasma 2100
W aplikacji NetMonster oraz na górnym pasku jeśli jest ikona LTE+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Agregacja pasma 2100
Sprawdź tutaj https://www.orange.pl/view/mapazasiegu czy u Ciebie jest agregacja 3 pasm.
Które można sprawdzić na BOK albo jak podasz adres nadajnik lub skrzyżowanie ulic - to może ktoś z pracowników Orange poda Ci sprawdzone info.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Agregacja pasma 2100
Sprawdzałem i w mojej okolicy jest agregacja 3 pasm, chociaż telefon pokazuje ikonę LTE bez +, co oznacza brak agregacji. Po sprawdzeniu w innej aplikacji widać, że łączy mnie tylko z pasmem 2100.