Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Agregacja pasma 2100


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Agregacja pasma 2100

Witam, mam pytanie dotyczące agregacji częstotliwości LTE. Czy w sieci Orange jest to normalne, że gdy na nadajniku są dostępne częstotliwości 2100, 1800 i 800 to telefon nie agreguje wszystkich dostępnych częstotliwości tylko zostaje samo pasmo 2100 bez agregacji. W aplikacji NetMonster widzę że czasem jest agregacja 800+1800 lub 800+2100+1800 ale po dłuższej chwili telefon łączy się tylko z pasmem 2100. Także gdy dostępne są wszystkie cztery częstotliwości to telefon agreguje albo 2600+1800 albo zostaje przy samym 2100. Mój telefon to Huawei Honor 10.

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Agregacja pasma 2100

Gdzie sprawdzasz agregację?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Agregacja pasma 2100

W aplikacji NetMonster oraz na górnym pasku jeśli jest ikona LTE+


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Agregacja pasma 2100

To żadna informacja, często są błędy.

Sprawdź tutaj https://www.orange.pl/view/mapazasiegu czy u Ciebie jest agregacja 3 pasm.

Które można sprawdzić na BOK albo jak podasz adres nadajnik lub skrzyżowanie ulic - to może ktoś z pracowników Orange poda Ci sprawdzone info.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Agregacja pasma 2100

Sprawdzałem i w mojej okolicy jest agregacja 3 pasm, chociaż telefon pokazuje ikonę LTE bez +, co oznacza brak agregacji. Po sprawdzeniu w innej aplikacji widać, że łączy mnie tylko z pasmem 2100.