Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód za płotem

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 3071
  • 12032
  • 66

Światłowód za płotem

Błonie w Mazowieckim? Na tej ulicy jest planowany termin podłączenia w czerwcu. Zależy jeszcze jaki numer domu, ale jak widzisz przed swoim budynkiem, to zapewne i on będzie podłączony.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Światłowód za płotem

Ja 3 czerwca składam wypowiedzenie z zachowaniem terminu miesięcznego na wszystkie usługi.

 

Pan w salonie mówił o maju z kolei Ty mówisz o czerwcu.

Ja mam niezbyt dobre doświadczenie ponieważ miało być już DWA LATA TEMU w 2017 roku najpierw w sierpniu później data była przesuwana w końcu w listopadzie dowiedziałem się że w ogóle na razie nie - tak dałem się zrobić w przysłowiowego konia bo konkurencja już wtedy okablowała CAŁE miasto i wtedy już mogłem się podłączyć ale zostałem wiernie przy Orange.

 

Wówczas Sprzedawca mnie namówił żebym poczekał sobie i tak czekam DWA LATA z neostradą.

Dlatego tak szczerze - nie za bardzo wierzę - i myślę że drugiej szansy dla Orange nie będzie.

 

1. Jeszcze raz - inwestycja zakończona - nie przekazana do sprzedaży - dlaczego, skoro już od 2 miesięcy płaciłbym za tę usługę? Zupełnie tego nie rozumiem - to jest podłączone tylko nie przekazane do sprzedaży. Tak pokazywał mi Pan w salonie - on też nie wiedział dlaczego.

2. Kogo zawiadomić o tym incydencie?


Zespół Nasz Orange
  • 3071
  • 12032
  • 66

Światłowód za płotem

To że widzisz kabel nie znaczy że wszystko działa. Jedna sprawa to odbiór, a druga to testy. Obie te sprawy trwają. Do tego to że widzisz pod budynkiem już niby gotowe, nie znaczy wcale że centrala już jest gotowa i podłączona.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Światłowód za płotem

Rozumiem: ja mam swoje terminy, Orange swoje i swój harmonogram. Szkoda, że najprawdopodobniej się rozminiemy, ponieważ jak wspomniałem, nie bardzo daję wiarę w jego dotrzymanie przez Orange - mam na myśli czerwiec cokolwiek to oznacza to nawet nie wiem czy koniec czy początek więc zakładam że 30 czerwca. Składam wypowiedzenie 3 czerwca i zobaczymy co będzie. Pewnie zero reakcji. Ja u mnie w firmie musiałbym "zintensyfikować prace" żeby nie tracić klienta. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam


Pracuję w Orange
  • 111
  • 156
  • 3

Światłowód za płotem

@robertb1111potwierdzam informacje od kolegów wcześniej, planowany odbiór 06.2019. przed chwilą sprawdzałem. Zapraszam do mnie na priv. chętnie przypilnuję tego tematu, możemy porozmawiać o szczegółach.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Światłowód za płotem

Ok. Tak czy siak ja muszę około 3 czerwca wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony na samą linię telefoniczną bo ona do niczego nie będzie mi potrzebna i poinformować że nie będę kontynuował neostrady z tv. Co z tego później wyjdzie zobaczymy. Generalnie ja nie mam dobrych doświadczeń jak pisałem wyżej jeśli chodzi o dotrzymywanie terminów które pojawiają się nawet w systemach Orange i są dostępne tam tylko dla pracowników. Terminy te są niejednokrotnie przesuwane w przód. Zobaczymy: jak zdążycie to ok, jak nie ja mam - na szczęście - alternatywę.

Dzięki za chęć pomocy, obawiam się jednak, że z procedurami się nie wygra, chyba że piastujesz jakąś taką funkcję, że możesz odgórnie zmienić priorytety prac w danym rejonie i nakazać zrobienie tego do końca czerwca - ja w mojej firmie też tak czasem mam że po prostu jak klientowi zależy to wykonam kilka telefonów - i niejako po koleżeńsku chłopaki wezmą się wpierw za moje bo tak to lecą w kolejności priorytetów a następnie dat zgłoszenia a że są zawaleni robotą to na realizację można sobie czekać i kolejne tygodnie. Oczywiście chętnie skorzystam z pomocy, na ten moment poczekam może coś się ruszy jak do 15 czerwca nic nie będzie widać jako dostępnego to się zdecyduję czy w lewo czy w prawo.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Światłowód za płotem

Witam, chciałbym pożegnać się na dwa lata. Podpisałem już umowę z konkurencją. W międzyczasie musiałem złożyć wypowiedzenie na wszystkie usługi Orange, które to złożyłbym i tak. Dzwoniła do mnie potem konsultantka z Orange powiedziałem dlaczego i że Neostrady nie chcę przedłużać bo obawiam się kolejnego wpuszczenia w maliny. Rozmowa już była po 06 czerwca. Dowiedziałem się wówczas że planowany koniec testów jest 17.06. Niestety po tym terminie nadal nie można było zamówić tej usługi - pewnie długi weekend etc. Wobec tego podpisałem umowę z konkurencją.. Nota bene jak przyjechali mi podpinać panowie z konkurencji światłowód (w dniu 28.06) przyjechało również Orange i coś panowie sprawdzali w swoim OPP miernikiem..tak to żeśmy się minęli.

Ostatecznie w dniu wczorajszym a de facto na mapie zasięgu i na stronie pojawiła się możliwość zamówienia usługi w Orange - 03.07.2019 tak naprawdę mógłbym sobie to dopiero wyklikać.

 

Do zobaczenia za dwa lata, gratuluję szybkości działania - od 18 marca do 03 lipca:).

Pozrawiam.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Światłowód za płotem

Mam to samo co przedmówcy.

Szpulka światłowodu wisi na słupie za moją bramą i co?

Brak możliwości świadczenia usługi Orange Światłowód.

W planach inwestycyjnych również mojego adresu nie ma.

 

Staram się nie zrozumieć w tym jakąś logikę postępowania i niestety mi się nie udaje.

Warszwawa, Przewodowa 77 (osiedle z 12 rodzinami - co daje spory potencjał sprzedaży...)

 

Pozdrawiam,

Maciek


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2077
  • 6520
  • 70

Światłowód za płotem

@mazak21  niestety ale domy wielorodzinne (segmenty/szeregowce) to mają pod górkę z wielu względów. Sam mam podobną sytuacje. Myślę że dobrym pomysłem byłoby aktywizowanie sąsiadów żeby wszyscy się zgłosili ze chcą mieć ze zgoda na prace na terenie.

www.orange.pl/view/sfh