Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód w Ochotnicy Górnej

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 1
  • 0

Światłowód w Ochotnicy Górnej

Witam mam pytanie, w sobotę mnie odwiedził technik  w celu instalacji usługi światłowód niestety stwierdził brak sygnału światłowodowego dodam że problem dotyczy miejscowości Ochotnica Górna . Moje pytanie kiedy się pojawi ten sygnał i kiedy będę mógł znów zamówić usługę . Pozdrawiam

 

____________

* Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy - Wiktor

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1452
  • 2322
  • 36

Światłowód w Ochotnicy Górnej

@Goral5566 Cześć,

Technik odwiedził Cię w celu??? Gdzie stwierdził ów brak? Dlaczego (skoro brak jest po stronie Orange) miałbyś ponownie składać wniosek, a nie drugi raz umówić się na instalację?

Na Forum niestety nie mamy dostępu do bazy uszkodzeń Operatora (jeśli jest to awaria)

Doprecyzuj temat wizyty, a może cos wyjaśnimy

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 1
  • 0

Światłowód w Ochotnicy Górnej

może od początku zacznę mój adres pojawił się tydzień temu w zasięgu Orange światłowód więc zamówiłem usługę na infolinii Orange po czym przyjechał technik zamontował kabel itp i stwierdził z miernika brak sygnału światłowodowego i na tym zakończyła się jego wizyta dostałem tylko odpowiedz będziemy dzwonić ... i do tej pory nie wiem kiedy będę miał dostęp do usługi .

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 112
  • 104
  • 1

Światłowód w Ochotnicy Górnej

w Ochotnicy Górnej prace (POPC) mają status w realizacji więc może nie zostałeś jeszcze podłączony pomimo posiadania gniazda optycznego w domu.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 1
  • 0

Światłowód w Ochotnicy Górnej

no tak ale część Ochotnicy Górnej jest już w zasięgu według mapy orange.

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1452
  • 2322
  • 36

Światłowód w Ochotnicy Górnej

@Goral5566 Zdarzają się buble wykonawcze lub zwykłe niedociągnięcie. Nieodebrany obiekt lub cześć infrastruktury. Zdarza się, sam byłem kilka razy w takiej sytuacji. Niedopatrzenie, za szybkie umieszczenie w bazie dostępnych usług danego terenu. Nie ma powodu  do niepokoju i ponawiania wniosku, usuną usterkę/niedociągnięcie to skontaktują się , aby dokończyć instalacje. Możesz dzwonić na infolinię bądź czat po informację, ale już bliżej jak dalej, bo na pewno nie jesteś jedynym abonentem w tej sytuacji  

Technik problem zgłosił, ale szkoda, że nie wziąłeś namiaru na montera, bo to on jest najlepszym źródłem informacji w terenie