Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

wcześniejsze przedłużenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

wcześniejsze przedłużenie umowy

witam
2 lata temu przedłużała umowę na telefon z abonamentem. Pamietam, ze przedłużałam ją 11miesiecy przed zakończeniem poprzedniej umowy. Czy nadal istnieje możliwość przedłużenia umowy przez internet po 9 miesiącach od zawarcia poprzedniej?
Na innym numerze mam umowę do lipca 2018r. jednak zależy mi na wcześniejszym przedłużeniu, niestety po wybraniu oferty i kliknięciu w wybrany telefon pojawia się komunikat o braku dostępu do tej opcji.
Z gory dziękuje za odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

wcześniejsze przedłużenie umowy

@Olkaaaaaaaa skoro przez stronę nie możesz zamówić to chyba tak wcześnie się nie da. Kiedyś możliwość dużo wcześniej zmiany umowy była gdy zwiększyło się zakres, ponoszone opłaty. Sprawdź przez konsultanta, choćby na czacie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

wcześniejsze przedłużenie umowy

@Olkaaaaaaaa skoro przez stronę nie możesz zamówić to chyba tak wcześnie się nie da. Kiedyś możliwość dużo wcześniej zmiany umowy była gdy zwiększyło się zakres, ponoszone opłaty. Sprawdź przez konsultanta, choćby na czacie.
Anonim

Nie dotyczy

wcześniejsze przedłużenie umowy

@Olkaaaaaaaa, ja bym na Twoim miejscu próbował pokombinować kliknij, a jak to nie pomoże, to masz jeszcze taką opcję, kliknij. Jak byś zobaczyła opcję okienka, że oddzwonimy do Ciebie w 28 sek., to wal śmiało i za darmo. Ale konkrety mają niebagatelne znaczenie. Musisz być zdecydowana i pewna swych oczekiwań. To konsultanci lubiąEmotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8149
  • 81

wcześniejsze przedłużenie umowy

@Olkaaaaaaaa  Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z powyższych podpowiedzi okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej z nich jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy