Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 367
  • 3

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

Cześć!

Jak to zwykle bywa przy próbie zmian umowy, problemy są już na samym początku.

Obecnie mam światło Pro 2.0 na osobę prywatną, na czas nieokreślony, z opłatą za FB6 w wysokości 0 zł w ramach rekompensaty za konieczność złożenia 17 reklamacji w czasie przyspieszania się z 1Gbps do 2Gbps.

Obecnie telefon mam we Flexie na jdg (faktura).

 

Chciałbym przejść na umowę na 24 miesiące, skorzystać z promocji gdzie pierwsze 12 miesięcy jest za friko, skonsolidować usługi i dorzucić netflixa. Chciałbym też nadal nie płacić za modem. W idealnym świecie, chciałbym na abonament telefoniczny dostać FV - na resztę nie potrzeba.

 

Infolinia biznesowa coś plecie o tym że nie mają jakichś kodów i proponują mi ceny z kosmosu - bez żadnej promocji, a infolinia klienta indywidualnego generalnie nie wie nic i twierdzi, że by zacząć cokolwiek robić, to musze przenieść numer telefoniczny z flexa do jakiejś mitycznej darmowej taryfy technicznej w Orange (co?).

Jak to rozegrać?

Czy są gdzieś w dokumentach regulaminy tych nowych promocji na 12 miesięcy pierwszych za friko? W aktualnych widzę tylko poprzednie, które tego rabatu nie uwzględniają 😞

9 ODPOW. 9

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 297
  • 1153
  • 4

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

@the_woocash  zawsze możesz próbować jeszcze kontaktować się z infolinią. Możesz trafić na bardziej kompetentnego konsultanta. Przenieść numer z Flex do oferty na abonament można online.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 367
  • 3

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

Kontaktowałem się trzykrotnie 

1. Infolinia biznesowa zaproponowała mi pakiet 8Gbps + telefon + telewizja, której nie chcę, ale nie da się zrezygnować za 146,34 netto opłaty miesięcznej przez 24 miesiące. Infolinia nie może zaproponować promocji na 12 miesięcy za darmo, bo "kod się nie zaciągnał". Infolinia stwierdziła, że wystawi zamówienie na pełną kwotę a potem reklamacyjnie będę mógł ją sobie zmniejszyć...

2. Infolinia klienta indywidualnego stwierdziła że na moim adresie nie ma łącza 8Gbps i nic się nie da zrobić, choć system internetowy i każdy poprzedni kontakt z infolinią potwierdzał, że 8Gbps jest. Poinformowana, że się myli, stwierdziła że nie, i nie dała się przekonać.

3. Infolinia klienta indywidualnego stwierdziła, że 8Gbps jest, ale że nie jest w stanie przeklikać żadnego zamówienia dopóki nie przeniosę się z Flexa na taryfę techniczną w Orange. Mam to sam zrobić w aplikacji Flex, bo tam jest do tego przycisk. Ręce mi opadły. Próbowałem dowiedziec się, gdzie online jest regulamin promocji na pierwsze 12 miesięcy za darmo - w odpowiedzi usłyszałem, żebym złożył zamówienie, którego nie da się złożyć, to dostanę po podpisaniu umowy regulamin... Ręce mi opadły i się rozłączyłem.

 

Szczerze mówiąc liczyłem, że infolinie biznesowe do pozyskania klientów będą stały na wyższym poziomie niż te dla klientów indywidualnych, ale jednak nie.

 


@Glutnapisał(-a)

Przenieść numer z Flex do oferty na abonament można online.


- jak to zrobić?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 297
  • 1153
  • 4

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 367
  • 3

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

Przechodziłeś ten proces z numerem z Flexa i zadziałał? U mnie permanentnie daje taki efekt: 

the_woocash_0-1730914036676.png

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14222
  • 58443
  • 706

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

@the_woocash  musisz dorwać doradcę handlowego zarówno od biznesu jak i klientów indywidualnych 

Podstawa to zorientowany i obrotny handlowiec 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 367
  • 3

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

A tu może na forum się jacyś polecają gdzieś?


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 162
  • 737
  • 18

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix


@Glutnapisał(-a)

@the_woocash  https://www.orange.pl/abonament/abonament-komorkowy?offerTable[id]=offer_table_mv_b2c&offerTable[pro...

 

Tutaj masz.


Niestety to nie przejdzie. To jest przeniesienie numeru od innego operatora. Migracja z flexa jest dostepna do oferty orange free na kartę (chyba o to im chodzilo z ta 'taryfa techniczna'). Robisz to przez sms lub kontakt z czatem flex. Nastepnie jak juz bedziesz w ofercie na karte, to przechodzisz na abonament


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 162
  • 737
  • 18

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix


@marcin0216napisał(-a)

@Glutnapisał(-a)

@the_woocash  https://www.orange.pl/abonament/abonament-komorkowy?offerTable[id]=offer_table_mv_b2c&offerTable[pro...

 

Tutaj masz.


Niestety to nie przejdzie. To jest przeniesienie numeru od innego operatora. Migracja z flexa jest dostepna do oferty orange free na kartę (chyba o to im chodzilo z ta 'taryfa techniczna'). Robisz to przez sms lub kontakt z czatem flex. Nastepnie jak juz bedziesz w ofercie na karte, to przechodzisz na abonament


zapraszam na priv


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 367
  • 3

Przejście ze światłowodu Pro 2.0 i Flexa, na Pro 10 + abonament + netflix

Jeszcze kilka pytańw międzyczasie:

z rozmów wynika, że najwcześniejszy termin zmian na światłowodzie (GPON=>XGSPON) to 25.11. Do przeniesienia numeru z Flex do pakietu Love, potrzebne jest wcześniejsze przejście na kartę.

Czy to przeniesienie jest potrzebne tuz przed tym 25.11 (panowaną datą startu Love), czy też należy to zrobić już przed podpisaniem umowy?

Czy też może po podpisaniu umowy numer wcześniej wędruje do Love, a dopiero z datą wizyty technika, wędruje do Love światłowód?

Co się stanie w przypadku gdy z jakiegokolwiek powodu tego 25.11 instalacja światłowodu się nie powiedzie? Numer zostanie w prepaidzie?

W umowie o Love 8Gbps+telefon+netflix premium mam sprzeczne dane - w jednym dokumencie jest info np. o kwocie 10 zł za pierwsze 12 miesięcy, o kwocie 38,99 za pierwsze 12 miesięcy, o kwocie 204 zł za pierwsze 6 miesięcy, 237 zł od 7 do 24 miesiąca i słownie o opisane: "Przez pierwsze 12 miesięcy nie płacą Państwo abonamentu", i informacja o dodatkowym rabacie o 7 do 12 miesiąca w wysokości 49 zł. Czy to oznacza, że mogę sobie wybrać ile będę płacił? 🧐