- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
28-06-2017
14:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-06-2017
14:33
Przedłużenie uwomy
Sharp52vol napisał(-a):@Piotrekk85 Poprzednią ofertę również brałem z telefonem. Który jest własnie 10 raz w serwisie swoją drogą
Nie wiem, dlaczego nie skorzystałeś z prawa 3 naprawy i przy 4 wymiana na nowy telefon.
28-06-2017
15:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-06-2017
15:34
Przedłużenie uwomy
@Anonim telefon chciałem odesłac na rękojmę, ale salon zawzięcie twierdził ze mogłem to zrobić tylko za za pierwszym razem; jeżeli raz wysłałem telefon na reklamację, nie mogę go już wysłać na rękojmę. Jak się później dowiedziałem jest to wręcz łamanie prawa
28-06-2017
15:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-06-2017
15:43
Przedłużenie uwomy
@Sharp52vol masz ładnie opisane przez kolegę @Misiek62
https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Wymiana-telefonu-na-gwarancji/td-p/6268
28-06-2017
21:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-06-2017
21:04
Przedłużenie uwomy
Niedawno mój telefon odmówił współpracy, więc zgłosiłem się z reklamacją w trybie rękojmi do salonu. Obsługa też chciała mnie przekonać że wpierw powinienem skorzystać z naprawy gwarancyjnej. Trzeba po prostu zdecydowanie żądać respektowania swojego prawa wyboru z którego uprawnienia chce się skorzystać. Po naprawie, przy odbiorze nie sprawdzono w jakim trybie oddałem telefon i przedstawiono mi opinię serwisu, że telefon naprawiony, ładowarka Ok ale kabel uszkodzony więc musiałem przypomnieć, że mnie nie interesuje co pisze serwis bo ja swoje roszczenia przywrócenia sprawności skierowałem do sprzedawcy a nie serwisu gwaranta czyli producenta. Po konsultacji z kierownikiem salonu wymieniono mi kabel na nowy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »