21-10-2018
21:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
21:21
Nie mogę przedłużyć umowy, ponieważ wyskakuje mi komunikat „Niestety nie możesz zamówić oferty abonamentowej. Teraz możesz skorzystać z oferty bez umowy lub z oferty na kartę.”
Dowiadywałam się i podobno jestem uprawniona do przedłużenia więc o co chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-10-2018
23:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
23:41
"Niestety nie możesz zamówić oferty abonamentowej" masz blokade na umowe abonentową. Z jakiś powodów również na przedłużenie obecnej, może zaległość.
4 ODPOW. 4
21-10-2018
21:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
21:24
Przedłużenie umowy
Czasem zdarzają się błędy. Możesz poprosić na czacie lub infolinii by zgłoszono błąd do działu IT.
21-10-2018
21:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
23:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
23:41
"Niestety nie możesz zamówić oferty abonamentowej" masz blokade na umowe abonentową. Z jakiś powodów również na przedłużenie obecnej, może zaległość.
29-10-2018
21:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2018
21:07
Przedłużenie umowy
@Pauli23, jak tam wygląda Twoja sprawa? Czy udało się przedłużyć? Ostatnio brałaś jakąś nową ofertę?