Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy - usługa neofon + neostrada


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Przedłużenie umowy - usługa neofon + neostrada

Witam serdecznie.

Nie orientuję się, czy temat był już przerabiany na forum (jestem tutaj nowicjuszką). Niedugo dobiega końca okres umowy, którą chciałabym przedłużyć. Jednak z racji tego, że korzystam obecnie jeszcze z archiwalnej już oferty (neofon) w pakiecie z neostradą, to konsultant nie miał mi bodajże 2 dni temu nic do zaoferowania. W związku z tym chciałabym się dowiedzieć, czy istnieje możliwość połączenia usługi na zasadzie telefonii VOIP, z której obecnie korzystam oraz neostrady.

Z góry dzięki za wszelką pomoc i odpowiedzi.  

11 ODPOW. 11

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 625
  • 1513
  • 21

Przedłużenie umowy - usługa neofon + neostrada


monika_leo napisał(-a):
korzystam obecnie jeszcze z archiwalnej już oferty (neofon) w pakiecie z neostradą, to konsultant nie miał mi bodajże 2 dni temu nic do zaoferowania.

 

Faktycznie  oferta archiwalna... W tej chwili jest oferta Funpack  czyli telefon voip + neostrada + TV kablowa lub sat

  Ja za taki pakiet płacę 89 pln


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Przedłużenie umowy - usługa neofon + neostrada

Obecnie taka oferta nie jest promowana.
Jest promocja Neostrada i Rozmowy z planem komórkowym gdzie do usługi stacjonarnych dostajesz bezpłatna kartę sim z rozmowami do Orange i na stacjonarne. Oferta dostępna na infolinii i w salonie.
Ew. zostaje zachowanie umowy jeśli masz wybraną opcję tzw. Automatycznego Przedłużenia Umowy.

Ew. to co proponował @Jozefg, czyli zakup Funpacka.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Przedłużenie umowy - usługa neofon + neostrada