Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.

Witam.

 

Dlaczego orange usunął opcje wyboru usług przy przedłużeniu umowy przez internet na usługę Neostrada? tzn kiedyś był wybór między Internet, TV i Telefon stacjonarny a teraz system wciska wszystko na raz.

 

np: Chcę przedłużyć umowę na internet Światłowodowy i zrobić upgrade z 600mb na 1000mb bo aktualnie płace 80zł za 600mb a w nowej ofercie 1000mb jest za 80zł. Jednak system po chamsku wciska pełny pakiet tzn internet, tv i tel stacjonarny i za chiny jasne nie da się ustawić tylko Internetu światłowodowego.

 

To błąd systemu czy może celowy błąd? tak jak z zapisami w umowie że orange może zmienić stawki w trakcie trwania umowy czy haracz dla domków jednorodzinnych? Nie chce gadać z konsultantami tylko przedłużyć umowę.

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.

@RMKrysztofiak widocznie obecnie Orange ma taką ofertę, dlatego brak jest opcji wyboru. Może warto umowę przedłużyć przez infolinię. Konsultanci mogą mieć inne możliwości oferty niż na stronie.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2389
  • 9895
  • 85

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.

Cześć @RMKrysztofiak 

spróbuj skontaktować się z infolinią Orange *100  lub 510 100 100 tak jak radzi @ketrasaArtur  lub możesz też zamówić rozmowę Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym i doradca oddzwoni Jesteś zainteresowany naszym światłowodem, a może chcesz kupić nową ofertę lub przedłużyć obecną umowę? Zamów rozmowę z naszym doradcą. Więcej informacji w linku na forum Nasz Orange https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Zam%C3%B3wienie-po%C5%82%C4%85czenia-... 

Pozdrawiam 🙂


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.

@RMKrysztofiak  jak w grudniu przedłużałem przez apkę MO to była możliwość wyboru przedłużenia samego światełka w opcji zejścia na niższą prędkość, pozostania przy tym co się ma lub wyboru wyższej opcji (przechodziłem z 600Mb na 1Gb), jak i też wyboru opcji z tv. Nie wiem być może jest jakiś błąd na stronie, warto dopytać o to na czacie. Jeśli masz taką możliwość to spróbuj przedłużenia przez apkę MO, może tam jest więcej opcji.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22114
  • 181

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.


@RMKrysztofiaknapisał(-a)
...

To błąd systemu czy może celowy błąd? tak jak z zapisami w umowie że orange może zmienić stawki w trakcie trwania umowy czy haracz dla domków jednorodzinnych? Nie chce gadać z konsultantami tylko przedłużyć umowę.


Nie wiem, niestety. Jeśli stanowczo nie życzysz sobie kontaktu z BOK to masz problem. Oferty operatorów pozostają ich słodką tajemnicą - zarówno w aspekcie technicznym jak i merytorycznym. Tylko zainteresowany może uzyskać wiążącą ofertę handlową i w dodatku może się ona różnić w zależności od kanału sprzedażowego. Takie mamy luźne prawo. Skorzystaj z niego i zbierz wszystkie dostępne oferty (jeśli masz problemy z mową lub słuchem i stąd niechęć do rozmowy to zawsze możesz też skorzystać z czatu tekstowego po zalogowaniu się na portalu MO), nie musisz przecież od razu ich akceptować. Po prostu dowiedz się jakie masz opcje i wtedy zdecyduj. Nasze opinie na NO nie są ofertami tylko opiniami osób trzecich, często opartymi na niejasnych przesłankach. Jeśli takie Cię interesują to mogę napisać, że osobiście nie mam zamiaru przedłużać umowy, warunki na umowie bezterminowej mi odpowiadają, a obawiam się, że cokolwiek spróbuję zmienić, to coś w SYSTEMIE zaraz mnie pokarze. Choć drobne korekty da się przeprowadzać (typu np. zmian pakietu TV czy zamawiania usług dodatkowych). Ale oczywiście YMMV.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 500
  • 2077
  • 4

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.

Ja również mam ofertę tylko na pakiet orange love mini a w aplikacji przy próbie przedłużenia umowy mam "ups coś poszło nie tak" ale przy obecnych cennikach taniej jest zostać na nieokreślonym, no chyba że ktoś chce zmienić prędkość internetu.   


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 434
  • 3715
  • 19

Przedłużenie umowy przez internet a brak opcji wyboru.

Skontaktuj się telefonie. Taka opcja jak najbardziej powinna być.