Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie da się odebrać zamówienia w Salonie?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Nie da się odebrać zamówienia w Salonie?

Wie ktoś może dlaczego, nie da się w salonie odebrać zamówionego z przedłużeniem umowy iPhone XS, który fizycznie w tym salonie już jest i nawet przyszło powiadomienie, że można przyjść odebrać? Telefon przyszedł, fizycznie leżał już na blacie przede mną, ale miła Pani z obsługi salonu nie była w stanie kliknąć w przycisk "przejdź dalej" w swoim systemie, bo był on wyszarzały/nieklikalny. Wybrana opcja dostawy to "pick up", umowa przedłużana przez sklep internetowy na stronie Orange. Najgorsze jest to, że telefon ten, którego nie da się odebrać blokuje w systemie możliwość złożenia jakiegokolwiek innego zamówienia - nie da się przedłużyć tej umowy z innym egzemplarzem w salonie, nie da się złożyć zamówienia z dostawą kurierem do domu, nie da się wziąć tego iPhone na raty - pojawia się komunikat, że otwarte jest zamówienie i dopóki nie zostanie zamknięte, to figa z makiem! Infolinia informuje, że złożonego zamówienia nie da się zmodyfikować, nie wiem - wybrać innego salonu, wysłać tego telefonu kurierem z tego salonu, ani nie da się go w żaden sposób anulować, tylko trzeba rzekomo czekać, aż ono samo zniknie! To jakaś paranoja! Umowa się kończy, a mamy zaplanowany wyjazd - przed wyjazdem ten telefon leżący w salonie blokuje wszystkie inne opcje, a po powrocie będzie po zakończeniu umowy! Niech ktoś mi wytłumaczy z backendu wszystkie zawiłości kwantowe tej sytuacji - coś tam programuję, przy pomyślnych wiatrach przed wyjazdem ruszymy z koksem ...

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nie da się odebrać zamówienia w Salonie?

Pracownik salonu który ma problem z przeklikaniem powinien się skontaktować z supportem dla sprzedawców. Tam czasem mogą pomóc od ręki, czasem trzeba poczekać kilka dni.

Niestety z anulowaniem jest ciężko. To zabezpieczenie antyfraudowe by nie przedłużyć umowy dwa razy. Trzeba czekać aż wróci na magazyn.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Nie da się odebrać zamówienia w Salonie?

Telefony były, Infolinia oddzwaniała, wnioski są takie: ponieważ nigdy nie wiadomo, czy salon który wybierzemy w ramach „odbierz w salonie” nie ma problemów z przeklikaniem się przez system informatyczny, lepiej wybierać dostawę do domu - papiery idą z telefonem, nikt po drodze nie musi niczego klikać i tym samym nie narazimy się na nieprzeklikiwalny problem zabiezpieczeń antyfraudowych! Telefon nie zostanie zamknięty w nieprzeklikiwalnym areszcie i wszyscy będą żyli długo i szczęśliwie ...

 

Ale tak po prawdzie, to ja nie wiem, czy to tylko ja tak mam, że 13 lat temu po remote desktop dało się serwer windowsowy u klienta po drugiej stronie kraju przywrócić, a w 2019 nie da się zdalnie w jednym systemie tych papierów „wydrukować do PDF” i przesłać chociaż mailem firmowym do salonu? To albo absurd sceniczny, albo jakiś zmutowany ruski system, jak przy wymianie jeansów na telewizory, jak z lat ’80


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nie da się odebrać zamówienia w Salonie?

Poczytaj sobie fora. Też czasem ludzie nie dogadają się z kurierem. Więc tu na jedno wychodzi.