Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Abonament dla firm - przedłużenie

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Abonament dla firm - przedłużenie

Mam obecnie 2 telefony w abonamencie firmowym (główny w wariancie z Multipakiem XL do czerwca i dodatkowy w wariancie podstawowym do listopada). Przymierzałem się do przedłużenia umowy, ale obecnie widzę, że za tą samą kwotę (45 netto) oferta jest zdecydowanie słabsza (plan firmowy S) - jest co prawda więcej internetu, ale odpadają rozmowy międzynarodowe.  

 

Jeszcze wczoraj widziałem na stronie WWW ofertę planu firmowego S za 40 zł, ale już dzisiaj taka opcja mi się nie wyświetla. Oferty przedłużeniowe zmieniają się co jakiś czas na WWW?

 

Z drugiej strony zastanawiam się, czy w ogóle jest sens przedłużać umowę i nie przejść na czas nieokreślony - czy wtedy zachowam rabat na drugi numer oraz rabaty za zgody i e-fakturę?

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7214
  • 11573
  • 210

Abonament dla firm - przedłużenie

@Arken sprawdź dokładnie, jakie warunki w umowie masz zapisane po przejściu na czas nieokreślony. Może być sytuacja, że po przejściu na czas nieokreślony może abonament wzrosnąć, ze względu na koniec okresu oznaczonego, który mógł być w promocyjnej cenie. O ewentualnych rabatach i pakietach dodatkowych (np. minuty międzynarodowe) też powinna być informacja w umowach.

Obecnie cały czas oferta Orange się zmienia, wiec trudno cokolwiek doradzić. Trzeba na bieżąco śledzić.

Ja jeszcze dopytałbym się o szczegóły przedłużenia umowy lub przejścia na czas nieokreślony konsultantów (w liczbie mnogiej, aby wyeliminować ewentualne błędne informacje, które mogą podać) na infolinii lub na czacie i wybrać najodpowiedniejsza opcję.

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 115
  • 67
  • 2

Abonament dla firm - przedłużenie

@Arken obecna oferta jest droższa ponieważ w ofercie pojawiła się usługa tzw paczki usług (od 60 zł) paczki to np Serwis Telefonu, Bezpieczna Firma, W Podróży, Połączenia Międzynarodowe, W Internecie, Połączenia na Ukrainę, W Biurze 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Abonament dla firm - przedłużenie

Wydaje mi się, że nie powinno nic się zmienić, bo miałem ofertę standardową (rozmowy międzynarodowe są częścią Multipaka) - 2 lata temu przenosiłem numer do Orange. Ale potwierdzę jeszcze, czy na pewno nic się tutaj nie zmienia.

 

Zauważyłem też inną rzecz - zniknęła mi opcja przedłużenia przez WWW. Wybieram na stronie głównej abonament (oczywiście warianty firmowe) i następnie przedłużenie umowy - po wpisaniu numeru telefonu pojawia się błąd wewnętrzny systemu i nie można wyświetlić oferty. Była też opcja przedłużania poprzez zalogowanie się na Mój Orange i sekcję umowy - teraz tam również przycisk od przedłużania zniknął. Spotkał się ktoś z czymś takim?