- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament dla firm - przedłużenie
Mam obecnie 2 telefony w abonamencie firmowym (główny w wariancie z Multipakiem XL do czerwca i dodatkowy w wariancie podstawowym do listopada). Przymierzałem się do przedłużenia umowy, ale obecnie widzę, że za tą samą kwotę (45 netto) oferta jest zdecydowanie słabsza (plan firmowy S) - jest co prawda więcej internetu, ale odpadają rozmowy międzynarodowe.
Jeszcze wczoraj widziałem na stronie WWW ofertę planu firmowego S za 40 zł, ale już dzisiaj taka opcja mi się nie wyświetla. Oferty przedłużeniowe zmieniają się co jakiś czas na WWW?
Z drugiej strony zastanawiam się, czy w ogóle jest sens przedłużać umowę i nie przejść na czas nieokreślony - czy wtedy zachowam rabat na drugi numer oraz rabaty za zgody i e-fakturę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament dla firm - przedłużenie
@Arken sprawdź dokładnie, jakie warunki w umowie masz zapisane po przejściu na czas nieokreślony. Może być sytuacja, że po przejściu na czas nieokreślony może abonament wzrosnąć, ze względu na koniec okresu oznaczonego, który mógł być w promocyjnej cenie. O ewentualnych rabatach i pakietach dodatkowych (np. minuty międzynarodowe) też powinna być informacja w umowach.
Obecnie cały czas oferta Orange się zmienia, wiec trudno cokolwiek doradzić. Trzeba na bieżąco śledzić.
Ja jeszcze dopytałbym się o szczegóły przedłużenia umowy lub przejścia na czas nieokreślony konsultantów (w liczbie mnogiej, aby wyeliminować ewentualne błędne informacje, które mogą podać) na infolinii lub na czacie i wybrać najodpowiedniejsza opcję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament dla firm - przedłużenie
@Arken obecna oferta jest droższa ponieważ w ofercie pojawiła się usługa tzw paczki usług (od 60 zł) paczki to np Serwis Telefonu, Bezpieczna Firma, W Podróży, Połączenia Międzynarodowe, W Internecie, Połączenia na Ukrainę, W Biurze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament dla firm - przedłużenie
Wydaje mi się, że nie powinno nic się zmienić, bo miałem ofertę standardową (rozmowy międzynarodowe są częścią Multipaka) - 2 lata temu przenosiłem numer do Orange. Ale potwierdzę jeszcze, czy na pewno nic się tutaj nie zmienia.
Zauważyłem też inną rzecz - zniknęła mi opcja przedłużenia przez WWW. Wybieram na stronie głównej abonament (oczywiście warianty firmowe) i następnie przedłużenie umowy - po wpisaniu numeru telefonu pojawia się błąd wewnętrzny systemu i nie można wyświetlić oferty. Była też opcja przedłużania poprzez zalogowanie się na Mój Orange i sekcję umowy - teraz tam również przycisk od przedłużania zniknął. Spotkał się ktoś z czymś takim?