Zmiana z trzeciego weekendu w miesiącu prac serwisowych.
Proponuję zmianę prac serwisowych na drugi albo na czwarty weekend miesiąca. W trzeci weekend miesiąca najczęściej popada mo okres rozliczeniowy, co uniemożliwia mi dostęp do mojego konta na koniec okresu rozliczeniowego. Dzwoniłem na infolinię i zmiany okresu rozliczeniowego nie można wykonać, wiec zostaje zmiana na inny weekend prac serwisowych. W tym miesiącu prace serwisowe popadają właśnie na mój okres rozliczeniowy, co powoduje brak dostępu do mojego konta na koniec okresu rozliczeniowego.
18-02-2022 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
@ketrasaArtur a na infolinii nie poinformowano Ciebie, że jest więcej cykli rozliczeniowych? Ta zmiana "dobra" dla Ciebie, mogłaby utrudnić innym. Sądzę że złotego środka nie znajdzie się. Chyba, że "przerwy techniczne" w dni robocze ... w środku tygodnia, np. nie dłuższe niż 2 dni, środa-czwartek.
Pomysł popieram, z tym że może prace mogłyby odbywać się wyłącznie w godzinach późnowieczornych/nocnych np. od 18:00 do 6:00 i kilka 2-3 noce z rzędu i to też powinno wystarczyć na takie "grzebanka".
@Misiek62 jest informacja o innych cyklach rozliczeniowych na stronie:
https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3648750&cat=3648588&cat2=3648675
Niestety cykli rozliczeniowych nie można zmieniać. Zaproponowałem więc, żeby wykonywali roszadę prac serwisowych, np: w jednym miesiącu drugi weekend, w następnym trzeci weekend, w kolejnym czwarty weekend itd, ale dostałem odpowiedź negatywną. Takich zmian nie można wprowadzić. To najlepiej zostawić, aby tylko dla pewnej grupy osób przeszkadzać w trzeci weekend każdego miesiąca.
@slav72 dla mnie mogą być i w weekend, ale niech będzie roszada weekendów, a nie tylko jedna grupa cały czas skazana na prace serwisowe.
@ketrasaArtur teraz trochę rozwinąłeś. Roszada terminów na różne weekendy to jest jakiś pomysł na rozproszenie utrudnienia na różne grupy klientów.
Odpowiedziano Ci, że nie można wprowadzić zmiennego cyklu dla prac technicznych? Hmmm, pewnie da się to bronić wagą poprawek. Bo jeśli coś dramatycznie groźnego dla bezpieczeństwa, stabilności itp. to nawet w dzień powinno być robione. Jeśli zaś jakieś tam usprawnienia, rozwój, to zdecydowanie popieram pomysł aby było to w zmiennym cyklu. Czy w dzień czy w nocy, to zawsze może się znaleźć ktoś kto będzie udowadniał, że w nocy to jemu bardzo przeszkadza, bo tylko wtedy może korzystać z appki. Tak swoją drogą, czy analizowana jest sprawa obciążenia serwerów przez takie połączenia appki, i czy to ma wpływ na dobór terminów prowadzenia prac.
@Misiek62 dzwoniłem kilka razy na infolinię w tej sprawie i z propozycją. Zmiana terminu okresu niemożliwa, zmiana prac serwisowych niemożliwa, przyjęcie zgłoszenia niezasadne, przyjęcie reklamacji niezasadne. Zostaje wiec zgłoszenie pomysłu, ale sądząc po zainteresowaniu i chęci od strony Orange nikłe szanse na jakiekolwiek rozwiązanie. Zostaje tylko męczyć się co trzeci weekend z pracami serwisowymi przypadającymi na mój okres rozliczeniowy. Toż można utrudniać tylko części klientom.
Jednak z konsultantek podała tylko, żeby napisać list w tej sprawie na adres korespondencyjny. Już było kilka tematów w tej sprawie, że taka korespondencja zostaje bez odpowiedzi. No cóż, zostaje tylko mieć nadzieję, że albo nie zrobią prac serwisowych w trzeci weekend miesiąca, albo dni w kalendarzy popadną tak, że okres rozliczeniowy nie trafi na prace serwisowe. Mur nie do przebrnięcia 😞 😟
Popieram 😉
Niestety eksperci przekazali, że termin prac nie będzie zmieniony: https://nasz.orange.pl/t5/AMA-aplikacja-M%C3%B3j-Orange-4/Zmiana-z-trzeciego-weekendu-w-miesi%C4%85cu-prac-serwisowych/m-p/391792/highlight/true#M70
Status zmieniony na: Zamknięty