Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz

Zgłoszenia

Udostępnienie klientom maila na który możemy zgłaszać problemy. Infolinia jest płatna dzwoniąc nawet z aplikacji Orange - za co ceniłem Orange na tle innych operatorów, natomiast to się zmieniło na przełomie 2017/2018.

A kontakt z doradcą? TO ŚMIESZNE, mamy weekend ale nie mogę w DARMOWY sposób zgłosić problemu bo Infolinia jak wspomniałem prędzej jest płatna, nie ma maila kontaktowego, a doradca dostępny od poniedziałku do piątku.

stycznia 2018 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 39, Guru ****

A w czym jest problem z mailem bok@orange.pl? Jeśli pomysł dotyczyłby formularz na www, to byłbym za. Ale mail jest.

stycznia 2018

Poziom 7, Poszukiwacz

Na stronie Orange brak informacji o tym mailu. Dlatego uznaję go za nieaktualny. Formularz WWW? Mówię bardzo proszę Emotikon: Szczęśliwy po prostu mail dla operatora byłby szybszy do ogarnięcia. Ale racja formularz spoko opcja bo klient może odrazu wybrać kategorię by też zgłoszenie trafiło do właściwego działu i nie musiało oczekiwać w kolejce a tymbardziej w kolejce niewłaściwej grupy osób które zajmują się konkretną kategorią zgłoszenia. 

stycznia 2018

Poziom 19, Pasjonat

Bazinga, brawo! poruszyłeś bardzo ważną kwestię, która w Orange kuleję od lat. Zgłoszenie przez internet jest mało dopracowane. Od dawna można było zgłaszać problem przez orange.pl jednak brakowało tam odpowiedzi na zgłoszenia, brak możliwości załączników.

 Usunięcie zakładki "Zgłoś problem" na orange.pl to błąd!

Play ma idealnie dopracowane zgłaszanie przez www, odpowiedź na zgłoszenie jest tam też widoczna ( w orange przychodziło mailem lub niestety listownie pocztą sic!) w Play też przychodzi sms o rozpatrzeniu, a całość można właśnie sobie odczytać na www.

 Dziwi mnie, że Orange nie usprawniło właśnie obsługi zgłoszeń z pozycji konta na www, gdzie wybieramy rodzaj problemu i trafia do konkretnego działu.

 Cenię Orange za innowacje w postaci obsługi Czat, bo często problem jest załatwiany podczas jednej sesji, ale szkoda że czat nie działa 24/7.

stycznia 2018

Zespół Nasz Orange

Wracając do pomysłu - odeszliśmy od maila na rzecz chata, aby przyspieszyć uzyskanie odpowiedzi. Po wysłaniu maila trzeba było czekać kilka - kilkanaście dni na odpowiedź. Na chacie doradca ma szansę od razu zająć się sprawą i ją wyjaśnić.

W czasie niedostępności chata (święta, niedziele) do dyspozycji pozostaje infolinia.

kwiecień

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty