Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 12, Tropiciel Przestworzy

Otworzenie portów 48332 i 45070

Prośba o odblokowanie portów 48332 i 45070 w przypadku ofert Orange Flex dla firm.

 

Port 45070 umożliwia zdalny dostęp do NAS wbudowanego w router FritzBox. Testując połączenia z sim T-Mobile oraz Orange Abonament - wszystko działa. Dla Sim w Orange Flex dla Firm - nie zaskakuje.

 

Biorąc pod uwagę, że zdalny dostęp do danych i multimediów zgromadzonych w biurze/domu jest wyznacznkiem efektywności i zadowolonia - wyrównanie ustawień portowych przynajmniej do poziomu oferty Orange Abonament - jest wielce postulowane. 

 

____________

* Poprawiono zgodnie z sugestią nazwę usługi - Wiktor

08-01-2023 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Czy w sprawie otwarcia portów kontaktowałeś się z konsultantem na czacie FLEX?

08-01-2023

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy

@ketrasaArtur Tak - kompletny brak zrozumienia tematu. To była 3cia przyczyna pożegnania się z Flex dla Firm Oczywiście w pierwszym zdaniu przejęzyczenie - wadliwość dotyczy Orange Flex, a nie Orange Love.

08-01-2023

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

@PanZdzicho wiem, że czasami konsultanci z FLEX nie rozumieją zagadnień, które są potrzebne użytkownikom. Ja zgłaszałem problem z usługą "Dzięki Tobie". Też nie zrozumieli, więc odpuściłem i zostałem w dotychczasowej ofercie.

08-01-2023

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

To raczej postulat lepszej edukacji BOK Flex.

08-01-2023

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy

@j131 dlaczego tu widziszi problem? Usługa nie działa, a powinna, a pracownicy BOK nie potrafią zrozumieć istoty problemu, by samodzielnie nadać sprawie tok i zmienić to we właściwym kierunku. Dlatego mój post- postulat - przeskakujemy Tych, co są hamulcowymi.

08-01-2023

Poziom 28, Znawca Przestworzy

Pytanie czy nie powinno się zaznaczyć przy takim zgłoszeniu żeby skierować do działu technicznego (kolejna linia wsparcia). 

08-01-2023

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

@PanZdzicho 

Problem widzę w tym, że oferta dla firm powinna mieć (i chyba ma?) osobne linie wsparcia. To wsparcie powinno być kompetentne. Zmiana domyślnej konfiguracji usługi bez poprawy funkcjonowania wsparcia nic nie pomoże bo zawsze jednemu będzie potrzebne jedno, drugiemu co innego. Jednej firmie będzie zależało na wygodzie (i otwarciu portów) a innej na bezpieczeństwie (i zamknięciu wszystkiego).

10-01-2023

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

próbowałeś mając inne dnsy? jeśli to tarcza tnie to na poziomie dns

31-01-2023