Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Naprawa systemu dyspozycji

Niestety dalej się okazuje że próba zamówienia czegoś w Orange wymaga wielu godzin i starań ze strony klienta.

Po otrzymaniu linka na orange.pl/dyspozycje. (tu nr dyspozycji)

otwiera nam się możliwośc wybrania daty instalacji i zapoznania z umowami. Mimo że po wybraniu daty instalacji jest zielony tick sygnalizujący że jest OK dopiero po wypełnieniu CAŁEGO formularza i próbie zawarcia umowy dostajemy błąd że:

- wybrany termin instalacji nie jest dostępny

lub

- nie możemy podać wyboru terminu instalacji.

 

Orange, co z Wami jest nie tak że tak utrudniacie zamówienie usługi? Skoro termin jest niepoprawny dlaczego pozwalacie go wybrać? Oczywiście żeby nie było za łatwo po błędzie walidacji trzeba od nowa akceptować umowę i zgadywać który termin dobry. Nagle wszystkie nie działają. Co to ma być?
Zrzut ekranu 2024-06-21 175757.pngZrzut ekranu 2024-06-21 175747.pngZrzut ekranu 2024-06-21 175738.pngZrzut ekranu 2024-06-21 175258.png

 

czerwiec w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Jak widać API do rezerwacji terminu zwraca błąd 409. Czy ktoś testuje przed wprowadzaniem takich baboli na produkcję? HALO NIE MOGĘ ZAWRZEĆ UMOWY.

Zrzut ekranu 2024-06-21 180414.pngZrzut ekranu 2024-06-21 180403.png

czerwiec

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

✌️💪

czerwiec

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Niestety mimo że zadzwoniła do mnie miła Pani spytać czy mam problem i zgłosiłem ten problem dalej nie mogę zawrzeć umowy, problem nierozwiazany. Ale dramat. Niesamowite jak firma dla której udrożnienie awarii skutkująca blokadą procesu sprzedażowego jako priorytet funkcjonuje jeszcze na rynku.

czerwiec

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Mamy kolejny popis niekompetencji Orange.

Wczoraj po godzinie udało się dobić do kogoś kto zrozumiał problem i zgodził się założyć zgłoszenie techniczne bez "reinstalacji aplikacji" - tak, konsultantów uczy sięże klient ma przeinstalować aplikację WWW.

Obecnie w jednym systemie jest błąd 500 https://www.orange.pl/dyspozycje  (brawo!), w drugim w ostatnim kroku po kli

gk2a6_0-1719279734859.png

są sensowne terminy ale nie da się z nich skorzystać:

gk2a6_1-1719279783526.png

natomiast w drugim (https://www.orange.pl/zamowienie/potwierdzenie )terminy są na tyle bezsensowne że nie odważę się takiego umówic

niesamowite jak taka firma którą przerastają takie tematy ciągle utrzymuje się na rynku

gk2a6_2-1719279846645.png

 

czerwiec

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Niestety osoby z którymi rozmawiałem nie dotrzymały słowa zamówienie jest anulowane bo nie mogłem zaakceptować umowy i ustalić terminu a obiecanego kontaktu nie ma. Orange po prostu bardzo nie chce sprzedawać usług tak to odbieram 😞

czerwiec