Nagrody w konkursach
Hej. W ostatnim konkursie jedną z nagród były gigabajty i nagrody rzeczowe. Z postów wynika, że wiele osób zrezygnowało z dodatkowego transferu. I tak prawie każdy ma no limit...
Moją propozycją jest, wprowadzenie kodów rabatowych do użycia sklepie Orange.
Orange na tym "zyska" bo ktoś może coś kupi.
My zyskamy, bo kupimy coś taniej. Że tak powiem win-win...
sierpień w Pomysły
Ma to sens 😉
Dzięki:)
Można wprowadzić wybór, albo kod rabatowy, albo GB.
Z drugiej strony, czasami fajniejsza jest zabawa, niż nagrody 🤔🤗
Za..👍
Albo kody rabatowe na usługi. Tak żeby móc zmniejszyć bieżący rachunek.
Kody rabatowe na usługi mogą nie przejść, ale jestem za. Pomysł super, ale już widzę komentarz od Orange, że nie widzą w tym potencjału biznesowego 😞
Taa... No pomyślmy chwilę, o czym to świadczy? Skoro nagroda, to zakładamy że obdarowany ją wykorzysta. To znaczy jeśli nagradzamy w dobrej wierze, bo jeśli zakładamy/wolimy żeby obdarowany nam tę nagrodę oddał, no to "nagradzamy" tylko proforma, w złej wierze. Doładowania (te które da się wykorzystać) przedstawiają dla operatora utratę pewnego zysku (który miałby gdyby te doładowania ktoś kupił). Rabat (oczywiście odpowiednio skalkulowany) mógłby stanowić identyczne obciążenie. Wszystko jednak pod warunkiem, że nagroda zostanie skonsumowana. Kurczowe trzymanie się doładowań może stworzyć wrażenie, że chodzi właśnie o to, żeby nagród nie wykorzystywać. Ja myślę, że taka konstatacja byłaby jednak krzywdząca - nie wydaje mi się żeby ktoś faktycznie takie niecne rozumowanie przeprowadził. Ale niezależnie od tego czy przeprowadził, czy nie końcowe wrażenie pozostaje takie właśnie. To już lepiej byłoby obyć się bez takich nagród, bo wizerunku nie poprawiają. Moim zdaniem, z tego punktu widzenia, powołanie się w tej kwestii na "potencjał biznesowy" przyniosłoby straty wizerunkowe, ponieważ byłoby przyznaniem się do działania w złej wierze.
Analiza bardzo ciekawa, ale wg mnie problemem może być po prostu wdrożenie obsługi kodów przez sklep Orange. Pewnie jest to jakiś koszt i strategia, którą trzeba przeanalizować i ostatecznie wdrożyć (lub nie). Z tym, że takie kody to standard. Mogą być wykorzystywane w szerokim zastosowaniu marketingowym... Finalnie, po prostu może wzrosnąć sprzedaż...
Przy zakupie światłowodu jest opcja na wpisanie kodu rabatowego, mnie taki kod by ucieszył jako nagroda i wreszcie bym się zdecydował na kupno usługi
@ŁysaKaszankaINC O widzisz! Nie wiedziałem . W takim razie jest szansa, że Orange się przychyli do pomysłu.
Sam proponowałem zmianę nagrody przy konkursie na użytkownika/herosa miesiąca
Pole kodów rabatowych jest dostępne również w sklepie, więc technicznie Orange ma wszystko gotowe...
Popieram, choć to mało realne, pamiętajmy że zespół NO i sam Orange to dwa niezależne twory, choć gdyby ktoś po wygraniu konkursu, co wcale łatwe nie jest dostał np kod na -20zł na aneks do światłowodu albo np funbox 10 za 0 niezależnie od posiadanej prędkości to opłacało by się to wszystkim, bo ktoś miałby taniej ale miałby też najnowszy hardware od orange a co za tym idzie miałby większe możliwości pomagania na forum np w temacie o fb 10.
Status zmieniony na: Realizowany