Może jakiś system do zaznaczania numerów pod które już dzwoniliście ze swoją nową ofertą
Nie wiem jak to działa ale ostatnio 3 razy dzwoniła do mnie Pani z nową ofertą z której niestety nie skorzystałem wczoraj miałem czwarty telefon z tego samego numeru którego już nie miałem cierpliwości odbierać.... ja rozumiem zgody marketingowe nowe oferty itd ale 4 dni po jednym telefonie dziennie ( mam podejrzenie graniczące z pewnością że to ta sama osoba) to już prawie jak windykacja.... dodam że zaległości w fakturach nie mam.
brakuje mi też możliwości podpięcia karty płatniczej do konta mój orange/ apple pay tak abym mógł szybko z poziomu telefonu zapłacić rachunek za internet bez szukania faktury wpisywania jej numeru itd.... wiem jest polecenie zapłaty ale to generuje dodatkowe formalności.
04-07-2020 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Pomysł trochę bez sensu. Każdy ma wybór - nie trzeba udzielać zgód za marketing, poza tym większość nowych telefonów ma możliwość zablokowania numeru.
No nie wiem Pani do mnie dzwoniła chyba przez tydzień codziennie z tą samą ofertą co z kolei dla mnie jest bez sensu..... natomiast takie dodanie możliwości podpięcia karty płatniczej do rachunku za internet tak żeby sami pobierało comiesięczną opłatę (patrz flex) byłoby całkiem wygodne no chyba że nie trzeba w tytule przelewu podawać numeru faktury to wtedy ustawie sobie przelew cykliczny i po problemie......
@_Artek_ jeżeli dzwoniła ta sama osoba z tą samą ofertą kilkakrotnie, to prawdopodobnie był to jednostkowy błąd pracownika. Po wykonaniu telefonu status kontaktu powinien zostać zaktualizowany. Akcja nie ma na celu zniechęcenia, a zachęcenie 😉
Co do płatności, to nie ma konieczności wpisywania numeru faktury przy wpłacie, ponieważ każdy Klient ma indywidualne konto do wpłat. Ważne, żeby kwota się zgadzała 🙂
Status zmieniony na: Zamknięty