Komunikat na forum
Ponieważ jako klienci jesteśmy poniekąd niedoinformowani o różnego typu pracach serwisowych, proponuję tutaj na forum przykleić na stronie głównej informację o typach prac i godzinach przerw z powodów modernizacyjnych. Taki komunikat "wisiałby" odpowiednio wcześniej, aż do końca przerw. Bo wydaje mi się, że liczenie na kogoś z forumowiczów, by zechciał podzielić się z taką informacją w temacie do tego stworzonym, mija się z celem. To tylko dobra wola, a nie wyręczanie operatora.
22-09-2018 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Hm... Nigdy na to tak nie patrzyłem (w sensie: żeby jeszcze na forum umieszczać takie informacje ).
A komunikat informujący o pracach przy próbie zalogowania na konto albo po wejściu w apkę nie jest wystarczający?
Wydaje mi się, że nie. @Wiktor, spójrz na to jako klient. Czytam na forum, że ktoś chciał na koncie coś podejrzeć, lub zmienić i ma po ludzku z tym problem. Czy u niego coś nie halo, bo prosi o pomoc na forum. Fakt jest taki, że nie każdy jest bystrzacha, jak Ty, albo nieskromnie dodam, że ja. Gdyby wchodząc na forum, widział taki komunikat, bo za jakiś czas chce wejść na konto (teraz nie ma czasu), to być może lampka z tyłu głowy by się takiej osobie zapaliła. Gdybam, ale to samo życie. Świat podsuwa ludziom z głową w chmurach oświetlone przedpole przed wejściem na pasach jezdni, a i tak trafi się "perełka", że tego nie zauważy. Więc my też podsuńmy tym ludziom rozwiązanie z pozoru błahe. Przynajmniej będziesz miał się na kimś "wyżyć", że nie jest kumaty Ja tylko spytałem, by ostrzec innych, ale nie każdy czyta wszystko jak leci.
🙂
Wydaje mi się, że większość wpisów, nawiązujących do prac (planowych czy in.) na stronie, powstaje nie dlatego, że ktoś jest ich nieświadomy, ale głównie dlatego, że występują one wtedy, gdy potrzebny jest na gwałt dostęp do konta. I to właśnie rodzi lekką frustrację 😉
PS: "Wyżywanie" - to nie moja karma 😄
No i chociażby dlatego, że ktoś czuje się sfrustrowany, myślę iż lepiej by się poczuli, gdyby oprócz tego komunikatu ze screenów wynikło coś więcej niż to, że nie mogą naprawdę nic. Problem w tym, że jak już to zobaczą, to nie ma tam informacji, jak długo to potrwa. Albo komunikat jest czytelny do końca, albo złość się spotęguje. Natomiast wyeksponowana jest inna rzecz, która w tym momencie może rozsierdzić bardziej. To tak, jakbyś podreptał do sklepu i prócz lakonicznego komunikatu typu "zamknięte", była zachęcająca informacja pod tym, byś wszedł na stronę www sklepu, gdzie zaoferują Ci towar z dostawą za kilka dni. Nie wiem @Wiktor, czy przekonam kogokolwiek i czy ten przykład oddaje wiernie sytuację z pracami serwisowymi. Nie mój problem, ale pomysł jest mój
No, ciężko nie przyznać Ci racji 🙂
Zdaje się, że apka podaje daty/godziny tych prac - co nie? Czy stałoby coś na przeszkodzie, gdyby takie daty zostały podane również na stronie www?... Portal na stronie i apka to dwa odrębne organizmy; co prawda z tego samego gatunku, ale jednak portal to większa sztuka ;). Dlatego podejrzewam, że to też taki wentyl bezpieczeństwa - w razie "W", gdyby prace miały się przedłużyć. To się zdarza niezwykle rzadko, ale mimo wszystko poniedziałkowe poranki czasami potrafią być dłuuuugie 😛
Taki a nie inny "zestaw" informacji zawartych w komunikacie (na stronie) wynika z tego, że pewnych rzeczy nie chcemy, ba, nie możemy tak po prostu pominąć - chcielibyśmy, by ktoś, kto akurat w tym czasie chce zakupić u nas usługi, dostrzegł alternatywne drogi dotarcia do nas 🙂
Niemniej jednak Twój pomysł daje wiele do myślenia... Na pewno go obgadamy pod kątem ewentualnych informacji zamieszczanych na Nasz Orange oraz pod kątem komunikatu, który jest umieszczany na portalu.
@Wiktor, nie przyjrzałem się appce, ale na stronie www PC, jeżeli kiedyś trafiłem na ten komunikat, to zakres i godziny przerw były ujęte. Ale my mówimy obecnie o tym, co aktualnie widać. No cóż, klient też może nie lubić poniedziałku, ale do pracy powinien stawić się na trzeźwo On ma w tym momencie gdzieś alternatywę, bo Wy akurat myślicie, że a nuż się skusi. To wersja marketingowca, a nie wkurzonego klienta. Obgadajcie temat z psychologicznym "zacięciem"
Jeżeli wentyl bezpieczeństwa stawiacie za cel, albo alternatywę w razie "W", to czy w appce podane godziny i ewentualne dodanie ich na stronie www ma sens? Mój pomysł opiera się na dodaniu komunikatu na forum w panelu głównym, żeby ewentualnie klient nie klikał w zakładkę Mój Orange. Nie każdy "na gwałt" otwiera swoje konto i może tylko chce na razie zrobić przegląd offline, co piszczy na forum, a dopiero za jakiś czas przeglądać konto. To byłby też swoisty wentyl i STOP przed zdziwieniem...nie wspomnę o łacinie
Za polubienie i merytoryczne podejście bardzo Ci dziękuję
@Anonim, dzięki za pomysł i fachowe wspieranie forumowiczów w tematach związanych z Mój Orange 🙂
Na ten moment powiadomienia i informacja o nich muszą zostać w takiej formie, w jakiej są. Komunikat o niedostępności wyświetla się w każdym kanale, którego niedostępność dotyczy i jest raczej precyzyjną informacją dla odwiedzającego. Jasne jest, że nie każdy zrozumie, ale obawiam się, że tego w żaden sposób nie przeskoczymy.
Status zmieniony na: Zamknięty