Istotny rozwój lub wyłączenie bota Maxa na infolinii
Bot Max na infolinii Orange nie rozumie że możemy nie mieć sprawy związanej z jakimkolwiek numerem, usługą. Ponadto ma bardzo prymitywne algorytmy i nie rozumie podstawowych wyrażeń. Przeciąga również czas połączenia z człowiekiem.
Bardzo proszę o sprawienie aby:
- bot był istotnie ulepszany na podstawie feedbacku i przesłuchanych rozmów z nim (w szczególności te urwane zanim udało się połączyć z konsultantem
- zlikwidować całkowicie to narzędzie na infolinii w trosce o klientów
_______________
*Zmiana nazwy tematu, oraz edycja treści zgodnie z zasadami społeczności - moderator Wojciech.
22-07-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@gk2a6 już były pomysły dotyczące likwidacji boota. Za każdym razem były zamykane bez realizacji.
Mam wrażenie że ostatnio moda na boty jest niczym miś... Nikogo nie obchodzi że jest to niefunkcjonalne, frustrujące i nie rozwiązuje problemu klienta. Ale jest!!