Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Ikonka błędów w działaniu konta webowego MO

W "Moje sprawy" jest taka możliwość, lecz bardzo okrojona. Gdy nie działa coś, a czat (najtańsza opcja) jest niedostępny, to wzorem testów na NMO proponuję dodać taką ikonkę typu "zgłoś błąd", z możliwością dodania screena. Oto przykład błędu:PSTN usługi.JPG

02-11-2022 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

@bronzub Zgłaszaj błędy 😉 

04-11-2022

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

@Misiek62 , wiesz, ile to zachodu?😀 Nam przy NMO było trudno się przebić, więc jakby ta ikonka wróciła, to na spokojnie fachowcy mogliby analizować bez "pośrednika", czyli konsultanta. Ich opis techniczny omija detale. Screeny nie pomagają im w opisach, bo jak opisują problem, to po ich rozumieniu.

04-11-2022

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty

Zespół Nasz Orange

Według informacji podanych przez ekspertów w czasie AMA, taka funkcjonalność nie jest planowana https://nasz.orange.pl/t5/AMA-aplikacja-M%C3%B3j-Orange-4/Dodajcie-opcj%C4%99-samodzielnego-zg%C5%82aszania-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-w-MO/m-p/391774/highlight/true#M53. Jeśli chcesz jednak zgłosić błąd bezpośrednio, skorzystaj z maila mojorange@orange.com 

kwiecień