Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny

Dodanie zakładki do czatu z Doradcą

Witam czasami trzeba złożyć reklamancie lub onej pogadać i na czat z doradcą jest przedłużenie umowy nowa umowa itp. i mam natomiast może dziwny uznacie pomysł by zrobić zakładkę Reklamację, to by było szybsze  składaniem i czasami informacje o postępach uzyskać .

14-10-2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 45, Pionier Misji

A gdzie to zakładkę chciałbyś dodać?

14-10-2019

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny

@Piotrekk85 pisze  przecież w czat z doradcą na czacie przepraszam wcisną mi się enter i poprzedniego wpisu usunąć nie da się  

14-10-2019

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Masz rację! wspaniały pomysł, bo obecnie jesteśmy skazani na godziny pracy czatu, by zgłosić reklamację i doradca musi sam ją opracować, a tak moglibyśmy samodzielnie opracować i ewentualnie załączyć załączniki i przesłać do rozpatrzenia. Genialny pomysł odkąd zabrali zakładkę "zgłoś sprawę" na on-line.

15-10-2019

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Przeczytałam raz jeszcze Twój pomysł i pierwotnie inaczej go odebrałam, ale też masz dobry pomysł, by dodać temat rozmowy "Reklamacje" jednakże każdy doradca na czacie z odpowiedniego segmentu jest od opracowania reklamacji. Lepszym pomysłem jest dodanie zakładki w której sami opiszemy i wyślemy reklamację.

15-10-2019

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny

@Sandrusia tak ale nie każdy potrafi  sam na pisać reklamację  ,ta zakładka miała by na celu funkcję  wysłania swojej   przygotowanej reklamacij na czacie i dostania nr reklamacji  a drugi cel pomoc dlatych  co nie potrafią sami  pisać   reklamacij to by pomagał na czacie konsultant to zrobić  😄

15-10-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Pomysł może i słuszny, ale Orange w obecnej filozofii tego nie zrobi. Obecnie składanie reklamacji jest utrudnione bo w złożeniu doradca pierwszej linii (na czacie lub infolinii) też ma te te same uprawnienia by podjąć decyzję i naprawić sytuację. Oczywiście poza sytuacjami gdzie trzeba coś zweryfikować np odsłuchać rozmowę. A jak bywa w praniu, to każdy ma własne doświadczenia.

15-10-2019

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny

Kontakt z czatem jest możliwy po zalogowaniu się. Wtedy po kilku sekundach od zalogowania, pojawia się na dole strony w lewym rogu zaproszenie do kontaktu. Klikasz i możesz wejść do pracownika obsługi na czacie. Tam sytuacja może zostac sprawdzona i jeśli to możliwe wyjaśniona. Jesli wymagać będzie sprawdzenia to pracownik przekaże ją do działu reklamacji.

15-10-2019

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny

@Jarekzgadzam się ale po co przełączać konsultanta do konsultanta skoro z zakładki było by łatwiej jak ktoś chciał reklamacje  złożyć połączy bez pośrednio z reklamacją działem 🙂

15-10-2019

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Dobre rozwiązanie. Sam musiałem niedawno przesłać do konsultanta załączniki w sprawie reklamacji i zrobił się problem. Dwa niezależne wątki, jeden na czasie drugi podczas rozmowy tel z konsultantem.

19-10-2019

Pracuję w Orange

Obecnie nie ma planów wprowadzania takich zmian. Przede wszystkim chodzi o to, aby w pierwszym kroku problem trafił do doradcy, bo ten ma dla większości przypadków szerokie możliwości rozwiązania go przy pierwszym kontakcie. Opcja przesłania reklamacji automatycznie, bez udziału doradcy spowodowałaby, że nawet na proste rozwiązanie trzeba byłoby długo czekać.

24-09-2020

Pracuję w Orange

Status zmieniony na: Zamknięty