Dodanie zakładki do czatu z Doradcą
Witam czasami trzeba złożyć reklamancie lub onej pogadać i na czat z doradcą jest przedłużenie umowy nowa umowa itp. i mam natomiast może dziwny uznacie pomysł by zrobić zakładkę Reklamację, to by było szybsze składaniem i czasami informacje o postępach uzyskać .
14-10-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
A gdzie to zakładkę chciałbyś dodać?
@Piotrekk85 pisze przecież w czat z doradcą na czacie przepraszam wcisną mi się enter i poprzedniego wpisu usunąć nie da się
Masz rację! wspaniały pomysł, bo obecnie jesteśmy skazani na godziny pracy czatu, by zgłosić reklamację i doradca musi sam ją opracować, a tak moglibyśmy samodzielnie opracować i ewentualnie załączyć załączniki i przesłać do rozpatrzenia. Genialny pomysł odkąd zabrali zakładkę "zgłoś sprawę" na on-line.
Przeczytałam raz jeszcze Twój pomysł i pierwotnie inaczej go odebrałam, ale też masz dobry pomysł, by dodać temat rozmowy "Reklamacje" jednakże każdy doradca na czacie z odpowiedniego segmentu jest od opracowania reklamacji. Lepszym pomysłem jest dodanie zakładki w której sami opiszemy i wyślemy reklamację.
@Sandrusia tak ale nie każdy potrafi sam na pisać reklamację ,ta zakładka miała by na celu funkcję wysłania swojej przygotowanej reklamacij na czacie i dostania nr reklamacji a drugi cel pomoc dlatych co nie potrafią sami pisać reklamacij to by pomagał na czacie konsultant to zrobić 😄
Pomysł może i słuszny, ale Orange w obecnej filozofii tego nie zrobi. Obecnie składanie reklamacji jest utrudnione bo w złożeniu doradca pierwszej linii (na czacie lub infolinii) też ma te te same uprawnienia by podjąć decyzję i naprawić sytuację. Oczywiście poza sytuacjami gdzie trzeba coś zweryfikować np odsłuchać rozmowę. A jak bywa w praniu, to każdy ma własne doświadczenia.
Kontakt z czatem jest możliwy po zalogowaniu się. Wtedy po kilku sekundach od zalogowania, pojawia się na dole strony w lewym rogu zaproszenie do kontaktu. Klikasz i możesz wejść do pracownika obsługi na czacie. Tam sytuacja może zostac sprawdzona i jeśli to możliwe wyjaśniona. Jesli wymagać będzie sprawdzenia to pracownik przekaże ją do działu reklamacji.
@Jarekzgadzam się ale po co przełączać konsultanta do konsultanta skoro z zakładki było by łatwiej jak ktoś chciał reklamacje złożyć połączy bez pośrednio z reklamacją działem 🙂
Dobre rozwiązanie. Sam musiałem niedawno przesłać do konsultanta załączniki w sprawie reklamacji i zrobił się problem. Dwa niezależne wątki, jeden na czasie drugi podczas rozmowy tel z konsultantem.
Obecnie nie ma planów wprowadzania takich zmian. Przede wszystkim chodzi o to, aby w pierwszym kroku problem trafił do doradcy, bo ten ma dla większości przypadków szerokie możliwości rozwiązania go przy pierwszym kontakcie. Opcja przesłania reklamacji automatycznie, bez udziału doradcy spowodowałaby, że nawet na proste rozwiązanie trzeba byłoby długo czekać.
Status zmieniony na: Zamknięty