Czat z aktualnie dostęnym Orange Heros
Osobiście wprowadziłbym alternatywę dla wiadomości prywatnych - a mianowicie w przypadku szczegółowych pytań, kiedy chcemy krok po kroczku, a czasem nawet zadać "głupie" pytanie móc spróbować napisać wiadomość na "czat" do aktualnie zalogowanego i aktywnego Orange Heros ew. pracownika Orange.
06-09-2017 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Myślę że powielimy tym BOK...ale to moje zdanie 😉
@mabud73ale moim zdaniem łatwiej prowadzić czat na komputerze niż na komórce. W wersji WWW Mój Orange wprowadziłbym możliwość prowadzenia czatu z doradcą za pośrednictwem komputera. A tutaj też fajnie byłoby moim zdaniem czasem bardziej szczegółowo podpytać OH o jakieś szczególy, etc.
Opcja dla www ok...dla komórki... ciężko, bynajmniej dla mnie ... nie chcielibyście zobaczyć mnie jak rzeźbię na tej małej systemowej klawiaturze 😛 haha Z drugiej strony gdzie ja do dyskusji 😉
Kwestie dostępności Herosów, oraz dublowania funkcji tu się wg mnie pojawiają. Myślę, że byśmy zatracili to co jest esencją społeczności, oraz formatu publicznej dyskusji na forum.
@Rafał, podzielam Twoje zdanie. Należy oddzielić "co boskie od cesarskiego"
Trochę nie rozumiem celu tego pomysłu. Bo jeśli to ma być pomóc osobom, które wpadają "tu na raz" - to jest czat z BOK i to zbędne dublowanie funkcji.
Jeśli chodziło o czatowanie między "częstszymi" użytkownikami - na pewno przydałaby się lepsza widoczność statusu online.
@mabud73: a po co tam widać Twój własny status? (jak jesteś zalogowany to chyba wiesz, że jesteś online).
Bardziej przydałoby się to może w zakładce z wiadomościami czy przy tworzeniu wiadomości na priv.
to przykład jak przy nicku można usadowić oznaczenie on/off 😉 Cały czas mamy oznaczenie w profilu użytkownika 🙂
Tylko też z profilu użytkownika nie wyślesz wiadomości (ale tego nie chcę by zmieniano bo wiele osób zacznie pisać na priv).
Ups, chyba byłem na swoim profilu
Status zmieniony na: Zamknięty
Pomijając brak głosów - to bardzo ważne, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z odpowiedzi innych. Jeśli pomożecie komuś i dodacie odpowiedź, która zostanie oznaczona jako rozwiązanie to potem kilkadziesiąt, a czasem nawet kilka tysięcy osób korzysta z tej odpowiedzi. Kontakt 1:1 to zaprzeczenie tej idei i dlatego na forum możliwości kontaktu jak przez PW ograniczamy do absolutnego minimum.