Chat - ujednolicenie niektórych zapisów
Miałem "przyjemność" w dniu powszednim patrzeć przez 15 minut w ekran, nie mając żadnej pewności, że jeszcze ktokolwiek po drugiej stronie jest. A zwłaszcza na pół godziny przed fajrantem. Proponuję zatem uspokojenie klienta komunikatem typu: "Nie zamykaj chatu, konsultant wkrótce dołączy do rozmowy", bo jak widać na załączonym obrazku, bot tylko wysyła "suchy" komunikat, nie potwierdzony przez żywą istotę, że "ma nas na uwadze". Niejako na marginesie pomysłu, proponuję zweryfikowanie, czy zapis rozmowy na maila nie nosi znamion niedoróbki ( na moim przykładzie z kolejnego dnia roboczego).
25-08-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
W momencie gdy są duże "kolejki" to tak jest. A systemu numerkowego jeszcze nie ma.
Rozwinę moją myśl o różne kombinacje przycisków na stronie www zalogowanego klienta na swoim koncie MO, a precyzyjniej to w NMO. Są przyciski uruchamiające czat i jeden z nich wogóle nie reaguje, jest i link do bota, także przycisk Więcej. Jest tych możliwości kilka (bezpośrednio i przekierowanie), z różnymi opcjami do konkretnego problemu, jak i ogólne, które na starcie sugerują, iż można załatwić coś samodzielnie. W tym gąszczu jest i rodzynek (godziny pracy czatu). Najgorzej w dzisiejszej próbie dotarcia z problemem zapisu rozmowy czatu wypadł bot po niby zamknięciu sesji, co zresztą będzie widoczne na screenach. W normalnej sesji zalogowanego klienta w NMO, czat w prawym dolnym rogu opiera się na dwóch zagadnieniach, co mi zresztą potwierdził konsultant. W tej formule jednak nie trafiłem na mur obojętności, a na rzeczowe potraktowanie opisywanego problemu, co jest na plus czata z możliwością załączania plików. W każdym bądź razie, funkcja ta jest o niebo lepsza od przycisku Zgłoś błąd, ponieważ konsultant ma przed sobą obraz problemu, a nie ogólnikowe poruszanie myszką (żółta ramka).
Od czasu zgłoszenia pomysłu sporo zmieniło się na chacie - obecnie w pierwszym kroku mamy tam Maxa.
Status zmieniony na: Zamknięty