Bok
Mając na uwadze to jak trudno uzyskać konkretne odpowiedzi na bardziej zaawansowane pytania na infolinii Orange
Gdzie przy troszkę bardziej złożonym pytaniu, przekierowano mnie co chwilę z jednego działu do drugiego. Czego efektem końcowym było..... Nic!
Czy Orange nie stać na infolinie z pierwszego zdarzenia. W czasach gdzie problemy z natury sieci, systemów, modyfikacji stają się coraz bardziej złożone to operator jakby się cofał do tyłu, chowając się mocniej w stosunku do klienta i tego aby móc sprostać jego każdym problemom z tytułu umowy, usług etc
Czasami aż trudno mi sobie wytłumaczyć to jak niski poziom wiedzy prezentują konsultanci
Czego efektem jest przekierowanie do innego działu
Mój pomysł to Infolinia naprawdę godna pomarańczowego Logo które do czegoś zobowiązuje
Pozdrawiam
28-06-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Niestety klienci w Polsce oczekują tanich usług a nie dobrej jakości, także na poziomie obsługi.
Problemy z dziedziny Informatyki musisz sam rozwiązać, jeśli problem jest w twoim komputerze czy sieci lokalnej, BOK odpowiada za działanie usług i Sieci Globalnej, był Orange Expert ale obecnie go nie ma, szkoda ale takie czasy, Operatorzy tną koszty utrzymania, trudno wymagać by Ekspertów na Infolinii samych mieli, tak na koniec, podobnie jest a czasem gorzej u innych Operatorów, więc moim zdaniem Pomysł trudny do realizacji, wszystko czego oczekujesz kosztuje.
A czy dorobek w postaci Orange Ekspert-Pomoc techniczna jest poza skalą wymiernych korzyści? No i wujek Google ma bardzo spore osiągnięcia Jakieś konkretne pieniądze poszły za fachowcami, o których można śmiało rzec, iż nie bali się wyzwań w prezentacjach różnych zagadnień. Dlatego brakuje mi tylko przyzwoitych szkoleń konsultantów chociażby na bazie filmów YT.
Tak, konsultant konsultantowi nierówny. Nawet z tego samego działu między konsultantami jest przepaść. Często też byłem przełączany po 4 - 6 razy między różnymi działami i konsultantami. Można nad tym popracować i zmienić na korzyść.