Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 20, Pasjonat

Bok

 Mając na uwadze to jak trudno uzyskać konkretne odpowiedzi na bardziej zaawansowane pytania na infolinii Orange

Gdzie przy troszkę bardziej złożonym pytaniu, przekierowano mnie co chwilę z jednego działu do drugiego. Czego efektem końcowym było..... Nic! 

Czy Orange nie stać na infolinie z pierwszego zdarzenia. W czasach gdzie problemy z natury sieci, systemów, modyfikacji stają się coraz bardziej złożone to operator jakby się cofał do tyłu, chowając się mocniej w stosunku do klienta i tego aby móc sprostać jego każdym problemom z tytułu umowy, usług etc

Czasami aż trudno mi sobie wytłumaczyć to jak niski poziom wiedzy prezentują konsultanci

Czego efektem jest przekierowanie do innego działu

Mój pomysł to Infolinia naprawdę godna pomarańczowego Logo które do czegoś zobowiązuje

Pozdrawiam  

czerwiec w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 40, Guru *****

Niestety klienci w Polsce oczekują tanich usług a nie dobrej jakości, także na poziomie obsługi. 

czerwiec

Poziom 36, Guru *

Problemy z dziedziny Informatyki musisz sam rozwiązać, jeśli problem jest w twoim komputerze czy sieci lokalnej, BOK odpowiada za działanie usług i Sieci Globalnej, był Orange Expert ale obecnie go nie ma, szkoda ale takie czasy, Operatorzy tną koszty utrzymania, trudno wymagać by Ekspertów na Infolinii samych mieli, tak na koniec, podobnie jest a czasem gorzej u innych Operatorów, więc moim zdaniem Pomysł trudny do realizacji, wszystko czego oczekujesz kosztuje.

czerwiec

Nie dotyczy

A czy dorobek w postaci Orange Ekspert-Pomoc techniczna jest poza skalą wymiernych korzyści? No i wujek Google ma bardzo spore osiągnięcia Emotikon: Bardzo szczęśliwy Jakieś konkretne pieniądze poszły za fachowcami, o których można śmiało rzec, iż nie bali się wyzwań w prezentacjach różnych zagadnień. Dlatego brakuje mi tylko przyzwoitych szkoleń konsultantów chociażby na bazie filmów YT.

czerwiec

Poziom 36, Guru *

Tak, konsultant konsultantowi nierówny. Nawet z tego samego działu między konsultantami jest przepaść. Często też byłem przełączany po 4 - 6 razy między różnymi działami i konsultantami. Można nad tym popracować i zmienić na korzyść.

październik