Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 45, Pionier Misji

Aktywne subskrypcje w MO

Z uwagi na wysyp ostatnio tematów dotyczących usług premium/elektronicznych, mam propozycję, aby zarówno w aplikacji mój Orange jak i w przeglądarkowej wersji serwisu dodać informację o aktywacji takich usług.

 

W przypadku aplikacji mobilnej, powinno być to zrealizowane jako dodatkowy kafelek z informacją na czerwono "masz aktywną usługę [nazwa]" - bo kliknięciu w kafelek pojawia się informacja o nazwie usługi, dostawcy, opłacie i długości cyklu.

 

W przypadku przeglądarki, info powinno być dodane na stronie głównej nad stanem minut, sms, GB.

 

Info ma być wyświetlane przez pierwszym miesiąc od aktywacji usługi. Potem klient miałby możliwość ukrycia zakładki/kafelka.

02-07-2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Nie dotyczy

Pomysł dobry @Piotrekk85 , ale te usługi Premium i Elektroniczne, powinny mieć porządną rozpiskę, jakie zagrożenia stwarzają gdy są włączone, formuła "nie korzystasz z usług Premium i Elektronicznych", wyłącz je bo można niechcący na spore koszty się narazić, aplikacja Mobilna powinna mieć je na wierzchu, bo kto grzebie w niej, chyba tylko obeznany użytkownik.

02-07-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Jest rozpiska na odpowiednich stronach, co z tego jak nikt nie korzysta z niej.

02-07-2019

Nie dotyczy

@Piotrekk85  w aplikacji mobilnej są powiadomienia aktywne, niech to wyskakuje choćby w skrócie użytkownikowi, bo laik nie czyta o usługach, surfuje w necie, klika co popadnie, potem żal na Operatora, tak na koniec, usługi elektroniczne powinny być przy aktywacji nowej sim wyłączone, niech użytkownik jak chce je włączy, zrobi to na własne życzenie, nie trzeba chyba rządowej ustawy by to wprowadzić, niech Orange jako pierwszy i sieć # to zrobi, będzie to napewno docenione przez gro użytkowników.

02-07-2019

Zoe
Pracuję w Orange

Super pomysł :) Myślę, że problemem jest też brak komunikacji między sprzedawcą a Klientem. Przy nowej aktywacji, migracji czy przedłużeniu można minutkę poświęcić i poinformować Klienta o zagrożeniach wynikających z SMS premium, czy zakupów elektronicznych "Ponieważ korzysta Pan/Pani z aparatu z dostępem do internetu, warto zapoznać się z regulaminem Zamów z Orange/SMS premium na WWW. Blokadami można zarządzać samodzielnie na Mój Orange." Tak było, jak weszły schodki, po jakimś czasie sprzedawcy zaczęli informować o możliwości blokady  SMS. 

02-07-2019