- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
Czy konsultant po zakończeniu rozmowy, ale nie rozłączeniu się może zostać ukarany za prowadzenie niecenzuralnej rozmowy z osobą trzecią?
Powinien zakończyć połączenie, a nie prowadzić konwersacje z osobą trzecią, gdzie klient wszystko słyszy 😁 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@ketrasaArtur to najważniejsze zasady pracy na słuchawce: zanim się mięsem rzuci sprawdzić czy połączenie się zakończyło albo czy jest na pewno jest włączone wyciszenie 😅To taka różnica w obsłudze klienta osobiście i na słuchawce: twarzą w twarz ludzie zwykle bardziej się chamują ale za to na słuchawce jak klient się rzuca można właśnie wbić Mute i dla ulgi parę ciepłych słów wyrzucić. Miałam kiedyś w pracy koleżankę lat 19 wygląd dosłownie anioła blond loczki te sprawy Jak jej wpadł klient taki upierdliwy to oczywiście do niego zawsze miło ale na wyciszeniu konkretne wiązki potrafiły lecieć (które mocno kontrastowały z jej wyglądem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@Anonim czasami specjalnie się nie rozłączam, tylko wyciszam mikrofon. Można bardzo wielu ciekawych rzeczy się dowiedzieć. Pierwszy raz mi się jednak zdarzyło, aby po zakończonej rozmowie bez zakończenia połączenia posłuchać niemiłe słowa konsultanta. Uwaga była również do mnie, że dzwonie po dwudziestej pierwszej i pytam się o bzdury. Ludzi chyba nie mają co z czasem robić, żeby o takiej godzinie dzwonić ... Trochę ocenzurowałem, ale sens mnij więcej taki był, po kilku zdaniach połączenie zostało zakończone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@ketrasaArtur , a mnie nie dziwi druga twarz, bo przykład idzie z góry, choćby z mównicy sejmowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@ketrasaArtur ja sama mam takie myśli czego Ty człowieku spać o 7 nie możesz 😅 Ale nigdy tak nie mówię żeby klient usłyszał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@Anonim Dawno, dawno temu..To nie będzie bajka, a wspomnienia...I ja miałem nocne dyżury na słuchawce. Żebyście wiedzieli z jakimi problemami ludzie dzwonili przez całą noc...a awanturni byli, a grozili...bo jeszcze wtedy dyktafonów i nagrywania rozmow nie byli niestety...
Nie pamiętam, ale jako młodego mnie to bawiło....a nie wnerwialo 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
Ja nie mogę. Wczoraj przyjechałam do tego szpitala. Organizacja naprawdę niezła. 15 minut na idzie przyjęć, potem na oddziale 5 minut poczekałam i miałam już łóżko. I wczoraj zdarzyło mi już 3 badania zrobić.
Trafiła mi się sala 4 osobiwa ale jest nas 3. Łazienka przy sali, na korytarzu kuchnia z mikrofalą, czajnikiem, lodówka (napawde nieźle jak na szpitalne standard). Łóżka takie z regulacją (też jeszcze osobiście takiego nie spotkałam). Ale te materace masakra🤦♂️ Dawno tak źle nie spałam. Budziłam się jak niemowlę na karmienie co 2 godziny. Ale w piątek lub sobotę do domu (oby jak najszybciej).
@agat13mnie też nie raz śmiać się chce. Szczególnie teksty o zgłoszeniu mnie na prokuraturę, już tam nie pracujesz itd. ale czasem myśli jak wyżej wspomniałaś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@Anonim Trzymamy kciuki, ale nie zachwalaj, bo sam się zapiszę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
Ciekawe porównanie roszad numerów między operatorami:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@ketrasaArturkilka innych porównań również można znaleźć. Dla zwykłego użytkownika ma znaczenie np. informacja o odpięciu numeru bo np. nawet konto na przychodzące straciło ważność. Jak dużo numerów porządkuje się, że względu na przejście do konkurencji to rzadziej robi się inne porządki.