- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@slav72napisał(-a)@bronzub było już o tym na forum Decyzja UOKiK - aktywacja usług - Nasz Orange
@slav72 , raptem trzy komentarze i pod dywan? Lubię chodzić po porządnie wytrzepanym dywanie, albo zwinąć, żeby nie było....😊 To żaden wstyd przyznać się do błędów. Kto ich nie popełnia?😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@bronzub operatorzy błędów nie popełniają, to wszystko dla dobra klienta, nie klikać w nic i będzie dobrze 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@Anonimnapisał(-a)@bronzub operatorzy błędów nie popełniają, to wszystko dla dobra klienta, nie klikać w nic i będzie dobrze 😉
@Anonim , skargi do UOKiK na pierdoły nie mają ujścia w decyzjach. Nie będę adwokatem żadnej ze stron. Jednakże nie upoważnia to nikogo do uciszania. Czasami źle to się kończy. Po jednej stronie jest Dawid i na przeciw Goliat. Po co to komu? Takie jest moje zdanie, że klient to nasz Pan😊 Z korzyścią dla obojgu stron🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@bronzubnapisał(-a)
@slav72 , raptem trzy komentarze i pod dywan? Lubię chodzić po porządnie wytrzepanym dywanie, albo zwinąć, żeby nie było....😊 To żaden wstyd przyznać się do błędów. Kto ich nie popełnia?😊
@bronzub raczej nie "pod dywan", po prostu nikt nie ciągnął (drążył) dalej tematu i pogrzebał się w czeluściach forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@bronzub poszanowanie klienta przez Operatora, to zniknęło chyba w 2010 roku, albo i wcześniej, teraz to liczy się tylko kasa i nic więcej, te wszystkie kary nic prawie klientowi nie zwracają, zwroty z samo aktywujących się usług, też garstka dostanie, bo nie doinformowana, trzeba uświadamiać klientów, ale to chyba młodzież powinna rodziny uświadamiać, bo starsi jakoś nie nadążają za postępem usług elektronicznych, podają dane kart kredytowych ,czy klikają we wszystko, bez zastanowienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@bronzub u mnie Zima się rozkręca, kolejna fala, tak jak koronovirusa 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
Tak nadmiernie, że życzenia zdrowia w innym poście pomogły i jestem zdrowa. Wynik negatywny Widać złego diabli nie biorą 😅
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@Anonimnapisał(-a)Tak nadmiernie, że życzenia zdrowia w innym poście pomogły i jestem zdrowa. Wynik negatywny Widać złego diabli nie biorą 😅
@Anonim , w przysłowiu, diabeł w starciu z kobietą nie ma szans😁 Czy to efekt Jej mocy zła? Nie mnie oceniać😊 Zdrówko najcenniejsze i pozytywne nastawienie, więc jest się czym cieszyć😊
@slav72 i @ketrasaArtur , Wasze polubienia x 2 też są źle przedstawione😊