🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy

Dobrze, że uczestnicy Webimaru nie władali slangiem młodzieżowym, bo to byłby dopiero obciach😀 Prof. Miodek, tak sądzę, pochwaliłby salony bo to takie eleganckie i nowoczesne😀 Tepsa miała dopiero obskurne punkty obsługi, a my jesteśmy w Europie, a nie w Rosji z bieriozkami jako toalety😀


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 701
  • 2452
  • 3

🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy


@_Artek_napisał(-a)

Widziałem webinar...... wydaje mi się, że klientów w salonach nie ma już tak dużego ruchu jak kiedyś 90% spraw można załatwić przez internet z dodatkowym rabatem i możliwością odstąpienia od umowy. 

Salony jednak są jedynym miejscem w którym seniorzy zawierają umowy. 🙂


A akurat problemy pewnie pojawią się zwłaszcza w salonach partnerskich, gdy ktoś będzie chciał przenieść numer na kartę.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 191
  • 646
  • 4

🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy

Najlepsze jest to, że w "salonach" załatwiają konsultanci jedynie sprawy związane z (wiązaniem) do abonamentów.

Sprawy związane z "kartą" nie mają oblukane, nie wiedzą dokładnie co i jak.

Mało ich to interesuje, bo wiadomo z tego nie mają "nic", więc po co sobie zawracać tym głowę.

Sprawdzają info w necie, czyli robią to samo co ja.

I tyle są przydatni.

Poza tym, kiedyś dostałem informację, że "salon" pracuje na jakichś zasadach, które ich wiążą z obsługą abonamentową a sprawy "na kartę" nie są priorytetowe.

W końcu to ja dowiedziałem się, gdzie znaleźć odpowiedź...a pani konsultant nie była niczego w sumie pewna.