- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy
Dobrze, że uczestnicy Webimaru nie władali slangiem młodzieżowym, bo to byłby dopiero obciach😀 Prof. Miodek, tak sądzę, pochwaliłby salony bo to takie eleganckie i nowoczesne😀 Tepsa miała dopiero obskurne punkty obsługi, a my jesteśmy w Europie, a nie w Rosji z bieriozkami jako toalety😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy
@_Artek_napisał(-a)Widziałem webinar...... wydaje mi się, że klientów w salonach nie ma już tak dużego ruchu jak kiedyś 90% spraw można załatwić przez internet z dodatkowym rabatem i możliwością odstąpienia od umowy.
Salony jednak są jedynym miejscem w którym seniorzy zawierają umowy. 🙂
A akurat problemy pewnie pojawią się zwłaszcza w salonach partnerskich, gdy ktoś będzie chciał przenieść numer na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🎥 Webinar "Co dobrego w Orange" - Wszystko o pracy sprzedawcy
Najlepsze jest to, że w "salonach" załatwiają konsultanci jedynie sprawy związane z (wiązaniem) do abonamentów.
Sprawy związane z "kartą" nie mają oblukane, nie wiedzą dokładnie co i jak.
Mało ich to interesuje, bo wiadomo z tego nie mają "nic", więc po co sobie zawracać tym głowę.
Sprawdzają info w necie, czyli robią to samo co ja.
I tyle są przydatni.
Poza tym, kiedyś dostałem informację, że "salon" pracuje na jakichś zasadach, które ich wiążą z obsługą abonamentową a sprawy "na kartę" nie są priorytetowe.
W końcu to ja dowiedziałem się, gdzie znaleźć odpowiedź...a pani konsultant nie była niczego w sumie pewna.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »