- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
@ŁysaKaszankaINC prawdę powiadasz niestety👏
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
Żeby nie było - uważam Orange za dobrego na tle innych operatora. Jest dużo rzeczy do poprawy, konkurencja jedne rzeczy ma lepsze, a często wiele gorszych. Te słowa o "kupionych" certyfikatach wynikają z troski o Orange, a nie jakiejś zawiści czy zazdrości.
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
A może warto zamiast hejtować dla hejtów warto poczytać.
Do tego programu trzeba zapłacić by przystąpić, ale nie każda firma uczestniczy. Zapłacenie nie oznacza otrzymanie wyróżniania.
Poza tym kwestia metodologii. Oceniane są procesy obsługowe. Często niezadowoleni klienci nie chcą przekazywać danych na cele marketingowe, a tam również jako forma marketingu są właśnie takie ankiety metodą CAWI (ankiety email w dużym skrócie).
Do tego programu trzeba zapłacić by przystąpić, ale nie każda firma uczestniczy. Zapłacenie nie oznacza otrzymanie wyróżniania.
Poza tym kwestia metodologii. Oceniane są procesy obsługowe. Często niezadowoleni klienci nie chcą przekazywać danych na cele marketingowe, a tam również jako forma marketingu są właśnie takie ankiety metodą CAWI (ankiety email w dużym skrócie).
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
@Piotrekk85napisał(-a)
...
Zapłacenie nie oznacza otrzymanie wyróżniania.
...
A świstak siedzi... 😉
Brak przejrzystości, same hasła. Nikt tu niczego nie hejtuje. Po prostu nie wierzę w te rozmaitej maści "Loga" przyznawane w niejasny sposób. Jest tego całkiem sporo. W sumie fajny sposób na biznes.
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
@Wojciechnapisał(-aOtrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi
a ja mam Paszport Polsatu
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
Dziękujemy wszystkim klientom Orange i Nju, bo to dzięki Wam otrzymali... | TikTok
Wg wideo powyżej to klienci wypełniają ankiety dotyczące jakości obsługi.
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2025 - nagroda od Klientów! 🤩
@Piotrekk85napisał(-a)
Zapłacenie nie oznacza otrzymanie wyróżniania.
Proszę o wskazanie jednej firmy, która zapłaciła, a nie otrzymała wyróżnienia.
@Piotrekk85napisał(-a)
Poza tym kwestia metodologii.
Ilu klientów uczestniczyło w badaniu? W poprzednim innym było... 5.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »