Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

przeniesienie numeru - wtopa

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 1

przeniesienie numeru - wtopa

Cześć, Ostrzegam o perypetiach przy przenoszeniu numeru.

Ktoś weryfikując moje dane nie wpisał polskich liter w nazwisku. Więc wniosek mój obecny operator odrzucił. Konsultant stwierdził, że to na 100% wina obecnego operatora bo w flex wszystko działa super. Komunikat był, że niepoprawny PESEL.OK, pogoniłem Otvartą. Pomimo błędu w nazwisku (o czym dowiedziałem się później, gdyż konsultant w Otvartej nie wiedział czemu wniosek nie przeszedł, przyznał się że nie może zalogować się do systemu) zaakceptowali wniosek. Nawet potwierdzili mi to na maila. Cóż, przedwczoraj flex nie mógł tego zweryfikować, bo dział przeniesień poszedł do domu. Wczoraj Zmienił się komunikat - już nie dotyczył PESELU tylko "Otrzymaliśmy wcześniej taka samą prośbę o przeniesienie tego numeru, dlatego zakończyliśmy ostatnie zlecenie", po kilku próbach przeniesienia konsultant wymiękł i doszedł do wniosku, że nie odpuszczę więc twierdził że zgłosił technikom. Stwierdził, że się odezwie i załatwi wszystko, sprawę pewnie olał. Dziś nowy gość stwierdził że technik właśnie w tej chwili napisał, że trzeba spróbować jeszcze raz. Co za zbieg okoliczności... Efekt był do przewidzenia. Transfer wstrzymany gdyż otrzymali wcześniej taką samą prośbę. Znowu problem zgłoszono technikom. Trochę mnie to wkurzyło, bo 2 dni marnuję czas i nic. Konsultant twierdzi, że on zgłasza technikom i nic więcej nie może. Technicy albo coś zrobią, albo nie. Mają 3 dni na reakcję. Niestety nie wiem czy trafiłem na jakąś niekompetencję, czy to standard, ale poza ściemą opanowaną a raczej wyszkoloną do perfekcji (trzeba postawić pod ścianą aby uzyskać konkretną odpowiedź), konsultanci mają małą wiedzę na temat procesu przenoszenia, nie czytają poprzednich rozmów klienta - nowy konsultant - zabawa od nowa. Techniczni albo nic ni robią, albo jakaś wewnętrzna konkurencja. Konsultant zrobi wszystko aby sprawy nie przekazać dalej, a pewnie techniczni ich olewają. Trochę to chore bo oferta za 30 pln ujdzie, ale obsługa słaba. Teraz to sam nie wiem czy się przenosić. Najpierw zapewnienia że flex jest super, a potem, szara rzeczywistość. Nie da się zaewidencjonować zaakceptowanego wniosku bo się nie da, a ty próbuj jeszcze raz. Dobrze, że ktoś napisał tak ten system, że blokuje takie wnioski. Co z tego, że system nie puści kolejnej próby przeniesienia... może się gość zniechęci i odpuści. Cóż oferta fajna, ale droższa niż u obecnego operatora. Obsługa tak samo kiepska. A po kontakcie kiedyś z Orange liczyłem na lepszą.... Cóż może jestem jakimś małym misiem w znikomym procencie klientów, których można olać bez szkody dla operatora. Przestrzegam, bo być może przez to podejście flexa stracę numer. W Otvartej zaakceptowano transfer, którego flex "nie łyknął" - więc moja sugestia: Nie popełniajcie mojego błędu. Jeśli transfer przy pierwszej próbie zostanie odrzucony, znaczy flex nie dla was. Nie słuchajcie kitów konsultanta, żeby spróbować jeszcze raz. To nie zadziała. Potem będzie tekst - twój operator nie chce cie wypuścić, goń go - u nas wszystko jest super. Wtedy tak jak ja możecie zostać na lodzie...

pozdrawiam

Grzesiek

ps. Raczej nie mam nadziei na pozytywne przeniesienie. Jednak jeśli jakim cudem się to uda, obiecuję że o tym napiszę.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 1

przeniesienie numeru - wtopa

Polecam jako konsultanta Patryka (zgodził się na publikację). W 10 minut załatwił co koledzy w 3 dni nie mogli. Trafiłem na gościa co daje radę i to bez technicznych ściem itp. Sprawił, że zobaczę jak działa flex, bo już chciałem zrezygnować z przenosin i iść gdzie indziej.

Dzięki wszystkim co chcieli pomóc, dało się bez kombinacji.

Trochę szkoda, że pozostałych 7 konsultantów z którymi miałem nieprzyjemność i nie będę imion nawet wymieniał to słaba wizytówka dla flexa. Przenosiny z głowy. Jak będzie dalej czas pokaże

Pozdrawiam

Grzesiek

 

 

 

_____________________

*Ukrycie nazwiska Doradcy. Przykro mi, ale nie publikujemy na forum danych. - moderator Wojciech.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Guru **
  • 9520
  • 15169
  • 300

przeniesienie numeru - wtopa

@Grzesieks7301 dlatego zawsze należy monitorować obu operatorów, na jakim etapie jest przenoszony numer. Unika się w ten sposób niepotrzebnych błędów.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 1

przeniesienie numeru - wtopa

Monitoruję. I co z tego jak nic nie mogę. Kontaktuję się z konsultantem, który napisze prawdę lub nie...

Proces niby nadzoruje system UKE, ale dostęp do systemu mają tylko operatorzy. A jak przeczytasz mój post dokładnie, zobaczysz że czasem są uczciwi a czasem to "Pan/Pani ściema".

Skoro państwo Polskie wymaga rejestracji numerów i jest jakiś system do tego, to fajnie byłoby zrobić to tak, aby osoby które chcą mieć władzę nad numerem przenosiny załatwiały same w systemie UKE. Klikam orange ide do orange, coś zawalili idę gdzie indziej a nie jestem zdany na łaskę operatora gdzie się przenoszę. Nie wiem, ale opis systemu UKE raczej nie pozwala na anulowanie przeniesienia. Trochę z tym lipa. A jeszcze konsultant powie, że wnioskowałeś sam. Operator tylko pomógł i zrobił to profesjonalnie :).

Mnie ewentualna utrata numeru zaboli mało. Post był dla tych co mogliby przez taki numer wiele stracić.

Ale np firmy nie idą do flex :), bo chyba nie ma mozliwości wystawienia faktury za usługę....

 

 


Poziom 36, Guru *
  • 2286
  • 5242
  • 161

przeniesienie numeru - wtopa

@Grzesieks7301 rzeczywiscie masakra jakas i przestroga na przyszlosc


Poziom 37, Guru **
  • 9520
  • 15169
  • 300

przeniesienie numeru - wtopa

@Grzesieks7301 po złożeniu wniosku o przeniesienie, dzwonię później do jednego i drugiego operatora, dopytuję jakie dane są wprowadzone i na jakim etapie jest przenoszony numer. Za w czasu jest możliwość zareagować i podjąć odpowiednie kroki.

Jak dany konsultant nie chce lub nie mam możliwości przekazania informacji, to proszę o przełączenie do innego. Zawsze udaje się uzyskać potrzebne informacje.

Jedynie, z czym Orange nie może sobie poradzić, to przenoszenie numerów od operatorów wirtualnych. Tu jest masakra.


Poziom 26, Specjalista
  • 1097
  • 1797
  • 37

przeniesienie numeru - wtopa

@Grzesieks7301 przyznam że dawno nie miałem problemów z przenoszenie numeru ale jak te problemy były to nie było kłopotu aby błędny wniosek zamknąć, Tylko trochę to trwało. Dopiero po oficjalnym zamknięciu złego wniosku można było składać kolejny.

Mecz obsługę Orange o zamknięcie wniosków (najlepiej kilka razy dziennie) i dopiero wtedy składaj kolejny. Tak, zgadzam się - to jest chore. Ale co poradzisz? 😞


Poziom 37, Guru **
  • 9520
  • 15169
  • 300

przeniesienie numeru - wtopa

Chciałem dopisek zrobić, ale mój post zniknął. Nie będę się ponownie produkował.

 

Dodam tylko, że aby prawidłowo skorzystać z usług w Orange przenosząc numer od innego operatora, wartko skorzystać z przeniesienia numeru przez stronę internetową:

https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange

Dane należy wypełnić prawidłowo, zwracać uwagę na literówki, kurier dostarczy kartę SIM, a jak się jest już w Orange na kartę, to bez kłopotów zarejestrowany numer dużo prościej przenieść do ofert Orange abonamentowych, cy też do FLEX.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 1

przeniesienie numeru - wtopa

Polecam jako konsultanta Patryka (zgodził się na publikację). W 10 minut załatwił co koledzy w 3 dni nie mogli. Trafiłem na gościa co daje radę i to bez technicznych ściem itp. Sprawił, że zobaczę jak działa flex, bo już chciałem zrezygnować z przenosin i iść gdzie indziej.

Dzięki wszystkim co chcieli pomóc, dało się bez kombinacji.

Trochę szkoda, że pozostałych 7 konsultantów z którymi miałem nieprzyjemność i nie będę imion nawet wymieniał to słaba wizytówka dla flexa. Przenosiny z głowy. Jak będzie dalej czas pokaże

Pozdrawiam

Grzesiek

 

 

 

_____________________

*Ukrycie nazwiska Doradcy. Przykro mi, ale nie publikujemy na forum danych. - moderator Wojciech.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście