- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
w aplikacji Orange Flex skorzystałem z opcji "Wypłać środki" w sekcji "Płatności", lecz karta którą miałem przypisaną do konta jest moją starą zablokowaną kartą, więc środki pewnie zostały zwrócone do nadawcy czyli chyba Orange. Jak wygląda procedura w tej sytuacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opisz sprawę na czacie Orange Flex oraz zapisz dane nowej karty płatniczej w aplikacji.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opisz sprawę na czacie Orange Flex oraz zapisz dane nowej karty płatniczej w aplikacji.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypłać środki
@DawidOrange
Dziękuję, za tak sprawną odpowiedź. Tak właśnie zrobiłem i otrzymałem nr zlecenia prawdopodobnie z Waszego wew. systemu. Rozumiem, że teraz pozostało mi czekać na wiadomość z Waszej strony na czacie lub mailowo tak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypłać środki
Zgadza się.Musisz czekać na odpowiedź pracowników Orange Flex.Odpowiedź przesyłana jest na czacie lub SMS-em.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypłać środki
Dzięki @DawidOrange jesteś w porządku. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego wieczoru !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypłać środki
@paprzyx nie wiem, czy sprawa nie oprze się o firmę Blue Media. To ta firma pośredniczy w płatnościach między klientem a FLEX. Moim zdaniem, skoro karta jest nie aktywna, to środki powinny wrócić na FLEX. Sprawdź po rozpatrzeniu reklamacji lub za jakieś 3-4 dni.