Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wypłać środki

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Wypłać środki

Cześć,

w aplikacji Orange Flex skorzystałem z opcji "Wypłać środki" w sekcji "Płatności", lecz karta którą miałem przypisaną do konta jest moją starą zablokowaną kartą, więc środki pewnie zostały zwrócone do nadawcy czyli chyba Orange. Jak wygląda procedura w tej sytuacji?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

Wypłać środki

@paprzyx 

 

Opisz sprawę na czacie Orange Flex oraz zapisz dane nowej karty płatniczej w aplikacji.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

Wypłać środki

@paprzyx 

 

Opisz sprawę na czacie Orange Flex oraz zapisz dane nowej karty płatniczej w aplikacji.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Wypłać środki

@DawidOrange 
Dziękuję, za tak sprawną odpowiedź. Tak właśnie zrobiłem i otrzymałem nr zlecenia prawdopodobnie z Waszego wew. systemu. Rozumiem, że teraz pozostało mi czekać na wiadomość z Waszej strony na czacie lub mailowo tak ? 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

Wypłać środki

@paprzyx 

 

Zgadza się.Musisz czekać na odpowiedź pracowników Orange Flex.Odpowiedź przesyłana jest na czacie lub SMS-em.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Wypłać środki

Dzięki @DawidOrange jesteś w porządku. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego wieczoru ! 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56870
  • 774

Wypłać środki

@paprzyx nie wiem, czy sprawa nie oprze się o firmę Blue Media. To ta firma pośredniczy w płatnościach między klientem a FLEX. Moim zdaniem, skoro karta jest nie aktywna, to środki powinny wrócić na FLEX. Sprawdź po rozpatrzeniu reklamacji lub za jakieś 3-4 dni.