09-07-2022
17:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-07-2022
17:47
Wymiana karty SIM w kraju w ofercie FLEX nie stanowi problemu. Skanowanie kodu QR i za kilka chwil nowa karta SIM jest już aktywna i gotowa do użytku. Jak więc przebiegnie wymiana karty SIM poza granicami kraju? Czy po aktywacji wymieniona karta SIM zadziała w telefonie, czy routerze?
Nurtuje mnie ta sprawa, bo w przypadku aktywacji nowego startera w ofercie na kartę musi być najpierw zalogowany pierwszy raz w sieci macierzystej, aby działał w roamingu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
09-07-2022
20:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-07-2022
20:35
W zeszłym roku byłem we Włoszech i bez problemu działała wymiana we Flex.
Nie zgodzę się też z tezą, że nowy numer musi być zalogowany najpierw w Polsce. Radzę poczytać różne fora polonijne, że problemem są niektóre telefony - a nie sam fakt aktywacji.
Nie zgodzę się też z tezą, że nowy numer musi być zalogowany najpierw w Polsce. Radzę poczytać różne fora polonijne, że problemem są niektóre telefony - a nie sam fakt aktywacji.
1 ODPOWIEDŹ 1
09-07-2022
20:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-07-2022
20:35
W zeszłym roku byłem we Włoszech i bez problemu działała wymiana we Flex.
Nie zgodzę się też z tezą, że nowy numer musi być zalogowany najpierw w Polsce. Radzę poczytać różne fora polonijne, że problemem są niektóre telefony - a nie sam fakt aktywacji.
Nie zgodzę się też z tezą, że nowy numer musi być zalogowany najpierw w Polsce. Radzę poczytać różne fora polonijne, że problemem są niektóre telefony - a nie sam fakt aktywacji.