- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
@grzegorzb75 sprawdzane było tyko samo wyłączenie WiFi Calling, czy VoLTE również?
Ja mam obecnie podobny problem, ale numeru w ofercie na kartę. Konsultant poradził, aby ustawić na sztywno 3G lub wyłączyć VoLTE. Tylko moim zdaniem, to zabiegi chwilowe, bo niedługo 3G ma być wyłączone. Można spróbować jeszcze zabiegu włączenia na sztywno 4G i pozostawienia włączonego tylko VoLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
Tak, obie opcje wyłączone nie wpłynęły na eliminacje problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
@grzegorzb75 jeszcze zostaje sprawdzenie położenia względem nadajników. Może w Twojej okolicy znajdujesz się na styku zasięgu dwóch nadajników. Takie przełączanie między nadajnikami może powodować opisaną przez Ciebie sytuacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
Strasznie dużo warunków muszę spełnić aby móc korzystać z Flex'a 😞 W innych sieciach nie miałem takich problemów. Cóż, zobaczymy co zrobią technicy w sprawie mojego kolejnego zgłoszenia. Myślę jednak, że trzeba pożegnać się z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
Cóż, większość osób we Flexie również takiego problemu nie ma jak widać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
Super, tylko nie wiem co to zmienia w moim przypadku...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
@grzegorzb75 jeśli problem masz wszędzie, to coś nie tak z kontem we Flex, vowifi wyłączaj poza domem, bo ono też takie problemy robi, po całości, kiepska jakość połączeń i takie też połączenia jak opisujesz, przywróć telefon do fabrycznych ustawień, jeśli możesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmień operatora. Walka z działem technicznym Orange to walka z wiatrakami. Np. niektórzy na forum raportują fatalną jakość głosu w Orange przy dwóch kartach na tym samym numerze (jest dłuugi wątek na forum). Problem od kilku lat, operator to zlewa. Moja rada: zlej i ty operatora. Zrobiłeś już wszystko co mogłeś. A telefon ma służyć do wygodnej rozmowy, a nie kombinowania z usługami, wyłączania czy włączania tego czy tamtego. Jeszcze może masz się trzymać prawą ręką za lewe ucho, żeby rozmowa we Flexie była zrozumiała?
Ja straciłem cierpliwość, zmieniłem operatora (celowo nie napiszę na którego, bo nie chodzi o reklamę) i wszystko mi wreszcie działa poprawnie bez cudowania, wyłączania VoLTE, VoWifi, HD Voice i EVS etc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
We Flexie również te usługi działają prawidłowo 😉
To, że jest problem np z HDV przy drugiej karcie SIM do rozmów to zupełnie inna kwestia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyciszanie rozmowy podczas rozmowy abonenta Orange FLEX z innymi sieciami
Gratuluję i zazdroszczę. Ja we Flexie miałem ciągle problemy z w/w usługami, które po zmianie operatora cudownie zniknęły.