Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 7
  • 0

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

Witam! Od 3 dni próbuję przenieść numer od operatora Play (abonament) dla osoby indywidualnej do orange flex dla firm i niestety po raz kolejny otrzymałam informację 'Transfer numeru zatrzymany. Twój operator poinformował nas że nie jesteś właścicielem numeru' 😞 żeby było śmieszniej jak złożyłam wniosek o przeniesienie do Flex to do 5 minut dostałam sms-a od Play że otrzymali wniosek o przeniesienie numeru. Niestety nie dostałam informacji czemu transfer został zablokowany. Numer dowodu uaktualniłam i dostałam informację że jest prawidłowy w Play. Ktoś może poradzić jak dojść do tego czemu wniosek został odrzucony? Konsultanci Play niestety zbywają mnie tym że 'wszystko dzieje się automatycznie' i oni nie mają wglądu w to czemu wniosek nie spełnił ich wymagań.

7 ODPOW. 7

Poziom 38, Guru ***
  • 15355
  • 38509
  • 581

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

@Sabina83 żeby numer przenieść od jednego operatora do drugiego, wszystkie dane muszą być zgodne. Nie można przenieść numeru z Play z użytkownika indywidualnego do FLEX na firmę. Najpierw numer w PLAY musi być zapisany na dane firmowe, potem można wniosek składać o przeniesieniu już numeru firmowego.

Zatrzymanie przeniesienia z powodu niezgodności danych. Każdy operator tak by zrobił. We wniosku o przeniesienie numeru, obaj operatorzy muszą mieć te same dane dotyczące przenoszonego numeru.


Poziom 34, Ekspert
  • 2852
  • 5578
  • 111

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

@Sabina83 , przenieś do FLEX, ale na osobę prywatną dla klienta indywidualnego. Dane powinny się w ten czas zgadzać. Takie dane jak w PLAY.

 

Następnie zmienisz w ustawieniach aplikacji typ konta na FIRMOWE 😉 Skan z aplikacji poniżej.  😉

 

FLEX.jpg

 

 


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 7
  • 0

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie mogę zmienić teraz tego typu -> 'Zmianę można dokonać raz na 30 dni' 😞


Poziom 34, Ekspert
  • 2852
  • 5578
  • 111

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

No jak masz zmienić, jak numer nie jest jeszcze przeniesiony do FLEX. Należy przenieść numer do Orange FLEX, dla klientów indywidualnych. Dopiero po przeniesieniu możesz zmienić rodzaj konta na firmowe, jak numer będzie działał we FLEX.


Poziom 38, Guru ***
  • 15355
  • 38509
  • 581

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

Może tak być, że jeżeli była zmiana na koncie FLEX, to kolejną będzie można wykonać dopiero po odnowieniu planu. Sprawdź zmianę konta na firmowe za miesiąc.

Anonim

Nie dotyczy

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)

@Sabina83  to przenieś numer do Orange prepaid, potem do Flex, tam już w aplikacji zmienisz na firmę.


Poziom 32, Ekspert
  • 3103
  • 9411
  • 93

Przeniesienie numeru z Play (indywidualny) do Flex (dla firm)


@Sabina83napisał(-a)

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie mogę zmienić teraz tego typu -> 'Zmianę można dokonać raz na 30 dni' 😞


No to najpierw w PLAY zmień na konto firmowe. Tak czy siak w którymś momencie musisz ten numer "przerejestrować" z indywidualnego na firmowy. Nie da się tego zrobić w trakcie przenoszenia.