Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

ROZWIĄZANE

Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2589
  • 10703
  • 94

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

Przesyłam artykuł na temat Orange Flex  Mamy 150 tys. użytkowników! Sprawdź ich opinie o Orange Flex https://flex.orange.pl/blog/lifestyle/mamy-150-tys-uzytkownikow-sprawdz-ich-opinie-o-orange-flex-26

Pozdrawiam 🙂


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29498
  • 271

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

Szczera opinia to nie opinia korporacyjna...


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 572
  • 2416
  • 5

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

Już dawno moja rodzina ma flex ale dziękuję za "odkurzenie" mojego wątku. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 380
  • 1919
  • 3

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

@_Artek_  Chciałem wiedziec jak wyglada z innego punktu widzenia jak to widzi ktoś kto ma Flex 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 572
  • 2416
  • 5

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

Ja też, dlatego założyłem ten wątek 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19197
  • 55443
  • 750

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

@_Artek_ @Luki9 nie chciałem zakładać nowego tematu, więc tu napisałem.

@Luki9 jak masz pytania, to pisz, chętnych do pomocy jest wielu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32648
  • 38048
  • 1376

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

A mi po czasie brak większych nowości.

Na start była rewolucja, ale ciągle wielu obietnic nie ma.

Migracja powrotna do Orange mocno ukryta. Tak samo bilingi.

Podobno na innym forum pojawiła się lista zleceń "manualnych", ale tu jakoś nie chce nikt wrzucić. W pomocy na stronie też nie ma. Więc znowu mamy beton a nie nowe podejście do klientów.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 572
  • 2416
  • 5

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

Bo to z założenia opcja w której "ciężar odpowiedzialności" leży po stronie klienta a nie pracownika orange więc pracuje tam mała grupka ludzi po to tylko żeby to się jakoś spinało finansowo. 
Darmowe kolejne karty e-sim, chyba nikt na rynku tego nie oferuje. 
Flex ma bardzo dobrą ofertę zakładając że z większością rzeczy użytkownik poradzi sobie sam i nie będzie przechodził z flex do orange. 😄 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19197
  • 55443
  • 750

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

O przejściu z FLEX do Orange nie pisałem, bo to już zmiana oferty. Faktycznie przejście do OnK kuleje. Sam sprawdzałem i jest problem. Szybciej k bez kłopotów będzie skorzystanie z konkurencji i dopiero przejście do OnK. Niestety wymaga to dwukrotnego pójścia do salonu lub salonu i ode rdzenie strony internetowej. Nie polecam przenoszenia do operatorów wirtualnych.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 572
  • 2416
  • 5

W poszukiwaniu szczerej opinii o Flexie

Jak e-sim stanie się standardem to już nigdzie za numerem nie trzeba będzie chodzić 😄 no chyba że po stronach internetowych 🙂