- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ktoś z Was przerabiał może scenariusz w którym numer główny (Administrator rodziny) zostaje przeniesiony do innego operatora? Czy pozostałem numery będą działać na dotychczasowych zasadach (zarządzaniae w apce Administratora i plan taryfowy bez zmian)?
Czat twierdzi że wszystko będzie działać jak dotychczas. Nawet cena subskrypcji pozostanie na poziomie 15 zł. Ale im nie ufam. Może ktoś przerabiał to w praktyce?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sam sobie odpowiem 😉
Po przeniesieniu numeru Administratora do innej sieci, pozostałe numery widoczne w zakładce Rodzina (również te za 15 zł) działają prawidłowo. Nie mam możliwości dodania kolejnego członka rodziny.
Zakładka Start wygląda jakbym nie miał żadnego numeru we Flex, tj. mam komunikat "Witamy w Orange Flex! Wybierz swój Plan!"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
@Duke moim zdaniem musi być numer administrator, ale skoro tak twierdzą, to pewnie tak się da. Tylko jak będzie zachowywało się konto bez numeru administratora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
Nie wiem. Obsłudze czata nie ufam.
Dlatego pytam, bo się boję czy przypadkiem nie starcę wszystkich numerów.
W regulaminie takiej sytuacji też nie widzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
@Duke jeżeli chodzi o FLEX, to raczej rzetelnie i konkretnie przekazują informacje. Bardziej bym ufał, niż n czacie Orange, gdzie każdy konsultant po swojemu interpretuje.
W tym przypadku pasowało by uregulować tą sprawę regulaminem, żeby nie było niedomówień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
@Duke mam jedno konto na FLEX-ie, gdzie nie mam przypisanego numeru, a używam go głównie do rozmów na czacie. Przeszedłem do zakładki FLEX Rodzina, ale nie mogę dodać osoby z rodziny. Zakładka jest nieaktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
Hm... Nie spodziewałbym się że po opuszczeniu Flexa będzie można dodawać nowe numer do rodziny. Ale może stare tam zostaną a ich subskrypcje będą się odnawiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
@Duke można by było test zrobić, tylko trzeba będzie włożyć kaskę, która później będzie zwrócona, jak się zrezygnuje z FLEX-a do 14 dni.
Założyć konto na FLEX z numerem, dodać osobę do FLEX rodzina, a następnie numer główny wyłączyć lub przenieść do innego operatora, zostawiając numer z Rodziny.
Nie przychodzi mi inny sposób na sprawdzenie co się stanie z numerami we FLEX Rodzina po opuszczeniu numeru administratora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sam sobie odpowiem 😉
Po przeniesieniu numeru Administratora do innej sieci, pozostałe numery widoczne w zakładce Rodzina (również te za 15 zł) działają prawidłowo. Nie mam możliwości dodania kolejnego członka rodziny.
Zakładka Start wygląda jakbym nie miał żadnego numeru we Flex, tj. mam komunikat "Witamy w Orange Flex! Wybierz swój Plan!"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ucieczka z Flexa. Co z rodziną?
W sekcji płatności numer karty nadal jest widoczny, więc subskrypcja sama się opłaca.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »